It is currently 01 Oct 2024, 13:36

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 161 62 63 64 6585 Next
Author Message
PostPosted: 11 Mar 2009, 15:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
[quote="YvonnY"]Vorige week kokend heet water over me heen gekregen :x

Is nu een "mooi" litteken... misschien toch s n goeie reden om een tattoo te nemen :\

Ik denk dat ik ook een mooi litteken krijg.. ben dit weekend in mn hand gebeten door een hond. Niet heel ernstig maar om nou te zeggen dat het er fraai uit ziet..

Top
   
PostPosted: 11 Mar 2009, 18:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="C-Jay"]on topic: auto heeft het vandaag begeven... wordt weer duur geintje.


Je moet er ook mee rijden C, niet mee dweilen :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 15:32 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Vandaag mijn ipod touch gestolen op mijn werk. :mad :evil


Rond een uurtje of 11. Op dat moment zaten we te "vieren" dat een collega 10 jaar in dienst is. Gebak enzo, standaard verhaal. In die tussentijd is er een dief naar binnen geslopen en heeft even flink huisgehouden. Ons kantoor (op de 7e!! verdieping) is echt superklein maar niemand heeft iets gemerkt omdat we allemaal op 1 plek waren... We zaten maar 15 meter van mijn bureau vandaan echt bizar.

Uiteindelijk 1 laptop, telefoon, ipod en >100 euro gejat. Wat had ik deze dief graag op heterdaad gepakt :mad


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zo echt super kut zeg! Op je werk gewoon, dat geloof je toch niet :(

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 16:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
zo dat is echt klote Harmen!!

Ik ben vandaag ook flink gefrustreerd. Kom net terug van de computerboer. Mijn externe harde schijf is onverwacht overleden. Ongeveer 70 gig aan data kwijt...waaronder een heeeeeeeeeboel muziek...
En dan koop je zo'n ding om dat te voorkomen. :mad


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 16:18 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
dat is nog kutter Bert. Ik ben alleen muziek kwijt en mijn baas vergoed mijn ipod :cool 8-)

Wat voor merk HD had je eigenlijk?


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 16:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Was een western digital. Opzich prima merk dus..Schijf viel nog wel in de garantie, maar ja..de data he... :mad


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 17:01 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Zoo... dat is echt zuur, Bert. Klote voor je.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 18:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zo inderdaad, heb ook van die western digital schijven staan, reminds me om meteen weer wat extra back-ups te maken!

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 15:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Ruim een maand geleden Xone 4d aangeschaft. Na 3 dagen gedacht te hebben dat het aan mij lag toch eens gaan bellen met leverancier (Bax). Kon namelijk geen tsi's laden en midi functioneerde naar mijn idee niet naar behoren.. Advies: Terug naar Bax en laten nakijken, dus opgestuurd en afgewacht. Ze belden gelukkig wel ff om te zeggen dat het niet aan mij lag en ze hem gingen opsturen naar A&H, dit is nu 3,5 week geleden..

Gister telefoontje van Bax, ze hadden hem teruggehad en getest. Wat blijkt.... Nu doet het midi gedeelte het HELEMAAL niet meer!! Moet ie dus eigenlijk WEER terug naar A&H!! Godverdegodver...

Heb nu maar gezegd dat ze een andere moeten opsturen, heb niet echt vertrouwen meer in dit apparaat...... Koop je de créme de la créme, krijg je DIT! Zoeken ze het bij A&H maar lekker uit met dat tyfusding.. Hoor vandaag of ze daarmee akkoord gaan.


[size=85]Zo... Dawas best fijn, ff spuien![/size]


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 17:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Als je problemen hebt met de Xone moet je eigenlijk niet je 4d terugsturen naar de dealer , heb ik nl ook gedaan met mijn dealer waar ik mijn 3d had gekocht .. je kan beter naar Engine gaan in Utrecht .. (daar bracht ik m altijd als ie kadoek was en die maakten m ook goed, en die werken ook voor A&H nederland ...) .. ik had toen steeds problemen met de Drivers , daardoor deed mn midi het niet .. nu heb ik de goede drivers en werkt t allemaal super .. Je kan trouwens ook s contact zoeken met A&H zelf .. die sturen je dan de juiste drivers toe

ps Zoek contact met de vertegenwoordiger van A&H nederland , leg je verhaal uit en die helpt je wel goed (mij iig wel) die dealers lullen maar wat (althans bij mij) je kan ook Engine bellen : 030 2414214 en vragen of ze het nummer voor je hebben van die vertegenwoordiger

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 22:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
helaas lag het niet aan de drivers, dat probleem hadden we al uitgesloten. was dit keer echt een hardware probleem...


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 11:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Ik zeg ook niet dat het bij jou de drivers zijn , ik wil enkel zeggen dat ze bij Engine er echt verstand van hebben en die xone goed nakijken (ben zelf toendertijd vaak teruggeweest naar mijn dealer en die kneus bakte er helemaal niets van) maar goed , je moet het uiteraard zelf weten wat je met je xone doet .. (die van mij doet t tenmiste :p )

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
:cow

Wel keihard balen dat je 4d zulke mankementen heeft, zeker gezien de prijs die je ervoor betaalt. Vestax is ook niet alles btw, zit al 5 weken op de importeur te wachten voor m'n controller.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 14:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Als u iets koopt, hebt u recht op een goed product. U hebt met de verkoper namelijk een koopovereenkomst gesloten. Dat betekent dat hij volgens de wet een goed product moet leveren. In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn. Wat u mag verwachten van een goed product, hangt af van de volgende dingen:

de prijs; het soort product; het soort winkel; wat de verkoper gezegd heeft over het product; de informatie in een folder van de fabrikant, of op de verpakking. U kunt aan de fabrikant of aan een deskundige vragen hoelang het product mee kan gaan. Als uw product dan kapot gaat, kunt u bepalen of u dat had kunnen verwachten.

Wanneer is een product niet goed?
Als het niet compleet is. Als het beschadigd is. Als het kapot is, of het niet goed doet. Als u er niet mee kunt doen, wat de verkoper gezegd heeft. Wat zijn mijn rechten en plichten?
Als u iets koopt, hebt u rechten en plichten. Is een product niet goed? Dan hebt u de volgende rechten en plichten.

U hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. De verkoper kan ervoor zorgen dat u zolang een product te leen krijgt. U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is.

Deze keuze mag de verkoper zelf maken. De verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem oplossen. Kiest u er zelf voor om naar de fabrikant te gaan? Dan kunt u dat het beste ook aan de verkoper vertellen. Hebt u het product normaal gebruikt en is het versleten? Of hebt u het verkeerd gebruikt? Dan moet u de reparatie zelf betalen. U hebt dan dus geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Voor een reparatie of een nieuw product hoeft u niet bij te betalen.

Moet u van de verkoper wel bijbetalen? Dan mag u de koopovereenkomst ontbinden. U hebt er dan recht op dat u uw geld terugkrijgt. Soms krijgt u niet het hele bedrag terug. Bijvoorbeeld als u het product al een lange tijd zonder problemen hebt kunnen gebruiken. U kunt altijd andere afspraken met de verkoper maken. Bijvoorbeeld dat u een bepaald bedrag zelf betaalt. Bijvoorbeeld als u uw televisie al een aantal jaren hebt kunnen gebruiken, en u krijgt een nieuwe.

Maar dat kunt u zelf beslissen. Gaat het product binnen zes maanden kapot, of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was. Gaat het product na zes maanden of langer kapot? Dan moet u zelf bewijzen dat dit niet uw schuld was. Wat moet ik doen als het product niet goed is?
Ga eerst terug naar de verkoper.
Probeer met hem een oplossing te vinden. Lukt dat niet? Dan kunt u het volgende doen.

Stuur een brief naar de verkoper.
Hierin schrijft u uw klacht. Zet ook in de brief dat de verkoper binnen een bepaalde tijd het probleem moet oplossen. En wat u gaat doen als de verkoper zich hier niet aan houdt. U kunt hiervoor onze voorbeeldbrief gebruiken.

Download de voorbeeldbrief 'Verzoek tot herstel of vervanging ondeugdelijk product'
Doet de verkoper niet wat u aan hem hebt gevraagd?
Dan kunt u één van de volgende dingen doen.

Betaal niet totdat de verkoper een oplossing heeft gevonden. Dat kan alleen als u nog niet alles betaald hebt. Laat het product ergens anders repareren. En zorg ervoor dat de verkoper de kosten hiervoor aan u betaalt. U moet de verkoper dan wel eerst een brief sturen. Hierin schrijft u dat hij nog een laatste kans krijgt om het product zelf te repareren. En dat u anders de kosten van de reparatie van hem terug wilt hebben. Let op: het product moet wel gerepareerd kunnen worden, en het product moet het nog waard zijn om te repareren. Dat kan lastig zijn voor u om te bepalen. Twijfelt u? Dan kunt u één van de volgende dingen doen.

Ontbind de koopovereenkomst. Dan hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt. U kunt niet altijd al uw geld terugkrijgen. Bijvoorbeeld als u het product al langere tijd zonder problemen hebt kunnen gebruiken. De verkoper heeft er recht op om het product terug te krijgen. Heeft het product maar een kleine fout? Bijvoorbeeld een jas waar een knoop van af is? Bij een kleine fout kunt u de koopovereenkomst niet ontbinden. Als de verkoper niet kan of wil repareren, hebt u wel recht op een korting. En u mag de jas houden. Stap naar de Geschillencommissie
Is de verkoper aangesloten bij De Geschillencommissie? Dan kunt u hulp vragen aan deze commissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke groep van drie personen die bij een meningsverschil beslist wie er gelijk heeft. De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) bepaalt wie er in de commissie komt. Alle leden van de commissie zijn deskundig en onpartijdig. Neemt de commissie een besluit, dan moet u zich hieraan houden.

Wilt u meer informatie? Kijk dan op de website van De Geschillencommissie.

Website van De Geschillencommissie
Is de verkoper niet aangesloten bij De Geschillencommissie? Dan kunt u naar de rechter gaan. Hebt u geen rechtsbijstandverzekering? Dan kunt het beste eerst kijken hoeveel het precies gaat kosten.


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 14:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
update: Gasten van Bax bakte er dus inderdaad geen hol van....

Eerst belde ze mij om te zeggen dat hij het dus niet meer deed (zie vorige post) en bellen ze me nu ineens dat hij het wél doet! Bleek dat ze die led-combinatie niet hadden gedaan waar je de midi sectie mee aan zet...... Sletjes...... Hij staat dus nu al weer voor me neus! Hopen dat het goed is dan maar..

Dus bij volgende mankement (mocht die er komen) ga ik op je advies af, en reis ik af naar utreg!


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2009, 10:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
:D Mooi , hopelijk doet ie het nu weer goed !

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2009, 10:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
http://en.wikipedia.org/wiki/Vogon

Ik heb dit momenteel veel te maken met de Nederlandse versie van Vogon's: het ministerie van Justitie ivm papieren voor mijn visum aanvraag.

:mad :mad :mad :mad :mad :mad

Wat een stelletje idioten. Ik moest papieren regelen om bij mijn visum aanvraag moeten en ben 2 weken bezig geweest om die te pakken te krijgen. Er staat nog een voorwaardelijke boete van fl300.00 in mijn strafregister uit 2000 en ik moest een uitdraai van die zaak hebben. Wat een drama en niemand bij Justitie die mij kan vertellen of de US immigratiedienst die zaak te zien krijgt bij hun antecedenten onderzoek. :x

Dus misschien is alles totaal onnnodig


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 10:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
ok.. ff verder met m'n verhaal....
afgelopen weekend dus met retourgestuurde xone lopen klooien, wéér niet goed! ik op aanraden van Egroovez naar vertegenwoordiger A&H gebeld, die heeft me de complete installatieprocedure en alle nieuwste updates laten uitvoeren. maar helaas... nog niet... hij wist het ook niet..

ik weer bax gebeld, en die hebben weer die vertegenwoordiger gebeld om te kijken wat het nou was. even later werd ik weer gebeld door bax dat ze toch maar een nieuwe hadden opgestuurd, of ik de oude even wou opsturen... wat een gezeik allemaal zeg...


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 11:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Maar je krijgt nu dus een nieuwe van Bax? Dat is toch mooi :)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 161 62 63 64 6585 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma