It is currently 01 Oct 2024, 13:38

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 162 63 64 65 6685 Next
Author Message
PostPosted: 08 Apr 2009, 12:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
ja, moest eigenlijk bij het happiness topic! alhoewel het allemaal natuurlijk veel te lang heeft geduurt...


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2009, 17:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="Harmen"]Vandaag mijn ipod touch gestolen op mijn werk. :mad :evil


Rond een uurtje of 11. Op dat moment zaten we te "vieren" dat een collega 10 jaar in dienst is. Gebak enzo, standaard verhaal. In die tussentijd is er een dief naar binnen geslopen en heeft even flink huisgehouden. Ons kantoor (op de 7e!! verdieping) is echt superklein maar niemand heeft iets gemerkt omdat we allemaal op 1 plek waren... We zaten maar 15 meter van mijn bureau vandaan echt bizar.

Uiteindelijk 1 laptop, telefoon, ipod en >100 euro gejat. Wat had ik deze dief graag op heterdaad gepakt :mad


godverdomme op mijn laatste werkdag mijn fiets gestolen :mad
bij mij zat hij 10 meter van mijn werkplek vandaan. ik had nog wat gehoord maar dacht dat dat mijn collega was :x .

wat een totale kut zooi, opdat moment wil je echt iemand iets aandoen/inelkaarslaan :mad

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2009, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Na een vreselijke dag werken op de kartbaan (toch wel erg veel problemen met de Noord Afrikaanse jeugdigen die het voor elkaar en vele anderen verknallen) lekker door Amsterdam richting huis tuffen.
Gaat opeens 't lampje van een lege tank branden op m'n Vespa... gelukkig rijd ik bij het Olympisch Stadion want daar is een benzinepomp. Tankje is zo gevuldt en ik sta in de rij te wachten om te betalen. Vraagt de vriendelijke kassamiep:"Welke pomp???". Ik kijk richting de bewuste pomp waar ook m'n scooter staat en vertel de dame:" Het is die pomp... die waar nu net die twee marokkaantjes m'n helm en handschoenen jatten!".
Gelukkig voor hen dat de camera's van het benzinepompje door omstandigheden buiten gebruik waren, anders hadden we de beelden nog...

Het grappige van het verhaal is dat iedereen mij weet te melden dat het m'n eigen schuld is, en dat je in Amsterdam en omstreken nooit je spullen onbeheerd zou moeten achterlaten.

Ach ja, het ligt in ieder geval nooit aan dat vreselijke schijtvolk dat blijkbaar nog steeds zomaar alles kan flikken.
Natuurlijk mag je hen niet over één kam scheren maar toch, wat heb ik m'n buik vol van dat typhusvolk.

En weer 's 160 euro in de min.
Ome Geert waar blijf je?

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2009, 19:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mooi kut voor je zeg :(

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2009, 23:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Vanuit kutstad Gouda: ik voel met je mee MP3Jee...

Je zou nog ff wat :mad :mad :mad erbij moeten zetten, dat lucht misschien nog meer op ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2009, 12:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Ikzelf heb meer het motto:
What goes up, comes down again.
;)
Daarnaast: ... die arme akbars wonen in een nare buurt, geen opleiding en hebben totaal geen toekomst perspectief. Het is eigenlijk te zielig voor woorden. Beter dan dat zij het nu hebben wordt het niet voor ze...
Dat in het achterhoofd houdend doet m'n mondhoeken weer iets naar boven krullen. De stumperts. :)

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2009, 12:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
woehahaha! inderdaad.......

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3706 ... html?p=3,1

spijker op z'n kop?


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2009, 13:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Leuk geschreven rotonderwerp...

Ben ik toch net tijdelijk op t strand gaan werken :rolleyes

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2009, 13:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Ojeetje... :roll

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2009, 15:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
[quote="MvB"]woehahaha! inderdaad.......

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3706 ... html?p=3,1

spijker op z'n kop?

Wow, die neemt geen blad voor de mond! En hij heeft nog helemaal gelijk ook (Y)

Top
   
PostPosted: 23 Apr 2009, 08:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
[quote="MvB"]woehahaha! inderdaad.......

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3706 ... html?p=3,1

spijker op z'n kop?


Nou, nou... :x

Ach ja, de Telegraaf... zelden kunnen beschuldigen van ook maar enige diepgang, objectiviteit of zelfs maar inhoud... bah.


Maar nu wat ik aanvankelijk wilde opmerken, Martin Bril is niet meer... :\

Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 10:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
dat mijn studio pc gisteren ondanks alle beveiliging is aangevallen door een backdoor trojan blabla scareware dingetje!
echt, that does it!!! vanaf nu ga ik het splitsen! laptop voor internetgebruik, en de studio pc voor niks anders dan dat....
ik verkondig dat zelf al jaren dat je dat zo het beste kan doen, en nu overkomt het mij!! aaarrrghhh... sja, geen geld, dus de laptop stel ik steeds uit...
anyhow, nu niet meer... voor het einde vd week wil ik er 1 hebben... gewoon, voor internetgebruik, email, office...blabla... anyone iets in de aanbieding?? :)

pc staat nu bij bluesparkle in amersfoort, die is echt een genie op computergebied, en voor het eerste sinds ik hem ken zag ik hem gisteren wanhopig worden, en na 6 uur zeggen: C, ga maar naar huis, dit red ik vandaag niet meer....
echt....kon wel een traantje laten... arme lieve pc.. :)
gelukkig dan weer spyware, en niet een virus dat alles kapot maakt..ach, gelukkig heb ik van alles backups, dat heb ik dan weer wel geleerd ....maar op DIE pc komt NOOIT meer internet!!!
alles erop man, van mcafee, tot allee officiele updates en software versies, en TOCH een gaatje kunnen vinden om binnen te komen...

en ja apple mensen ik weet het: ik moet een apple kopen..
:D
[iemand nog een apple laptop dan in de aanbieding?]


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 10:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Heb geen Apple in de aanbieding, maar het wel enorm kut als dit gebeurt :x Had pas geleden een virus te pakken op mn ext hd. Ruim 15 gig aan muziek pleite :mad :x :(

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 10:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
kijk, het is allemaal op te lossen...bluesparkle is een genie... maar ook hij begon gisterenavond te vrezen dat er maar 1 ding opzat: alles opnieuw installen... ALLE vst's, cubase, noem maar op....
sja.. veel werk, maar niet onoverkomelijk... maar toch wil ik dit risico niet meer, en geen internet er meer aan hangen als ik hem terug heb...

dan maar laptop...
ik zoek wel ff op internet rond, nieuw zijn ze ook niet zo duur meer als je er alleen mee wil wat ik ga doen...
of mediamarkt of zo..


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 14:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Sep 2005, 15:11
Posts: 222
Location: i am from Holland JA
Volgens mij staat er nog een image op een andere partitie.
Wellicht dat ik ervoor kies om die terug te zetten, te updaten etc.

is sneller dan helemaal opnieuw installeren mocht het zover komen.

_________________
acid for dummies


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 15:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ik wacht in spanning af...
hoor je vanavond nog wel ff... xx


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 21:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Zaterdag als training voor mijn beklimming van de Mont Blanc meegedaan met een "mini adventure race"; 50 km mountainbiken, 20 km hardlopen/wandelen, 15 kilometer steppen, 10 km kanoen, stukje zwemmen, hindernisbaan, 15 etages traplopen en nog wat leuke 'verrassingen'. (Y)

Zondag bij het uitlopen na 18 km een achillespees blessure opgelopen; overbelasting (N)

Nu moet ik een week stilzitten (N) (N)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 20:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Sterkte Bram, maar het brengt je missie niet in gevaar hoop ik?

Verder erg minder die nieuwe filter op mininova, maar goed wel begrijpelijk want je wilt niet de bak in net zoals die gasten in Zweden...

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 13 May 2009, 08:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Partyhardy!"]Sterkte Bram, maar het brengt je missie niet in gevaar hoop ik?

Verder erg minder die nieuwe filter op mininova, maar goed wel begrijpelijk want je wilt niet de bak in net zoals die gasten in Zweden...


Een beetje...een beetje...dus dat moet ik de komende twee weken uit zien te vinden; vrijdag wat fietsen (belast minder) en zondag weer hardlopen. Dat is de echte test.

WElke filter bedoel je?
Zag wel dat toen ik vanochtend 24 wilde downloaden ik alleen een file van 69kb zag?!?!?!?!?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 13 May 2009, 09:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Nou hopen dat je dan weer snel op je oude niveau zit!

Mininova is door stichting brein voor de rechter gesleept omdat ze dus torrents verspreiden waar copyrighted inhoud in zit. Om hun tegemoet te komen heeft Mininova nu een filter geïnstalleerd die detecteert of de torrent copyrighted materiaal bezit of niet, en het lijkt erop dat die filter veel weggehaald heeft en tegenhoud...

Die 24 met dat kleine bestandje is dus een slimme truc van eztv. Als je dat tekst bestandje download staat daar een link in naar een andere torrent en die haalt de nieuwe episode van 24 binnen (Y) Even een omweg maar goed het werkt wel :D

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 162 63 64 65 6685 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma