It is currently 06 Oct 2024, 16:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 23 Oct 2005, 04:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Met gemengde gevoelens kom ik terug van dit feest. De avond begon al goed toen we bij de ingang stonden en de security het nodig vond mij naar mijn leeftijd te vragen. 20. Ja, so? Nou heb ik binnen zoveel mensen gezien waarvan ik dacht "wat doe je hier!?" dat ik me hier nogal over op kon winden.

Goed, dat is eruit, door naar de muziek: Iets voor twaalven kwamen we de grote zaal binnen waar we Rogier meteen tegen het lijf liepen. Het geluid stond behoorlijk hard, te hard zelfs. De bas stond veel te hoog waardoor alles aan het resoneren was en de muziek eigenlijk afgevlakt werd. In de kleine zaal (waar Albert ondertussen een relaxed setje aan het draaien was), was het geluid echter perfect. Genoeg reden om daar nog even rond te hangen dus :) Uiteindelijk toch maar weer terug naar de grote zaal om de 16 bit lolitas aan te horen. Het geluid was hersteld, dus tijd om de dansvloer maar te verkennen, die niet geheel tot mijn verbazing typisch Panama-publiek bevatte. De set van de 16bits was erg sterk, er zat een lekkere drive in, dus de drukte mocht de pret niet drukken :)

Om half drie zijn we naar Chane in de (bloedhete) kleine zaal gegaan, omdat ik het gevoel had dat Nick Warren het niveau van de 16 bits niet bij kon houden, het kakte een beetje in. Chane draaide gelukkig een heerlijke, energieke, stevige set, dus het was meteen duidelijk waar ik de rest van de nacht door zou brengen :). Natuurlijk is Panama de Panama niet, als ze hier niet ook roet in het eten kwamen gooien; om half 4 werd de stekker er uit getrokken en dan bedoel ik dat vrij letterlijk. Chane heeft de gelegenheid om zijn set fatsoenlijk af te bouwen niet gekregen, maar het geluid werd in het midden van een nummer gewoon in één keer uitgegooid. Vrij onbeschoft... Professioneel werd iedereen de zaal uitgewerkt door de immer beleefde beveiliging *kuch*, dus vielen we net weer bij Warren binnen toen hij Pryda - Aftermath draaide. Leuk nummer, maar helaas maakt dat nummer niet de set.

Om kwart voor vier vond ik 't wel welletjes, want Warren ging naar mijn mening nog steeds niet lekker los. Gretig hield het beveiligingspersoneel hun handjes op om mijn fooi in ontvangst te mogen nemen. Forget it, not gonna happen.
Hopelijk volgende keer beter in de Panama :)

Minpunten:
- Slecht geluid in de grote zaal (en dramatisch in het begin)
- Slecht publiek
- Onsympathiek beveiligingspersoneel
- Chane die op een lompe manier afgekapt werd
(- Bloedhete tweede zaal, maar dat vond ik nog 't minst erg)

Gelukkig ook een aantal pluspunten, die er toch nog voor zorgen dat ik me redelijk vermaakt heb en geen kutavond gehad heb :P
- De vaste crew was weer aanwezig, het was gezellig :)
- Chane & 16 Bits draaiden een prima set!  :D
- Korting op de entree, Jerry, bedankt ;)

Zo, dat is eruit :p


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2005, 05:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:49
Posts: 53
Location: Amsterdam
Ook weer terug natuurlijk, ik was met Phor die kant op :p

Al met al wel een prima avond gehad, met ook wel wat kanttekeningen.

Het verbaasde me inderdaad dat toen we bij de ingang aankwamen dat Phor om z'n leeftijd gevraagd werd. Heel even kreeg ik het nare idee dat ie misschien wel niet binnen zou komen en dat onze avond in een domper zou eindigen. Maar gelukkig viel alles na wat zeuren mee, we konden naar binnen. Nog wat gepruts van mijn kant met het kaartje wat ik bij de balie had laten liggen, waardoor ik door de beveiliging gewoon weer terug gestuurd  :oops

Eenmaal binnen stond het geluid naar mijn idee ook te hard, alles resoneerde als een gek en dat kwam de muziek niet ten goede. Dan maar naar de kleine zaal, waar het volume een stuk beter was. Daar gebleven om even lekker in de stemming te komen, dat ging daar een stuk beter dan in de grote zaal :) Later terug naar de grote zaal, waar 16 Bit Lolitas op dat moment draaide. Gelukkig was het geluid weer goed te doen en ik vond het een erg lekkere set. Lekker energiek, hield het tempo er goed in! Onno (hoop dat ik je naam goed onthouden heb :p) nog ff gesproken. Toch wel ff leuk, had hem wel een paar keer vaker gezien op eerdere avonden in de Panama en Melkweg :)

Nick Warren viel me ook wat tegen, hij kon voor mijn gevoel het tempo en de energie van de set van 16 Bit Lolitas niet vasthouden. Bovendien was het ook erg druk op dat moment op de dansvloer, had niet echt lekker de ruimte om te kunnen dansen. Tegen een uurtje of half 3 richting de kleine zaal gegaan, waar Chane draaide. Hij draaide zeker lekker, energiek, stevig, goed om nog ff door te gaan daar. Zoals Phor al zei werd alleen nogal bruut te stekker eruit getrokken, was niet echt subtiel te noemen :p

Nog even terug naar Warren, die nog wel lekker draaide. Tegen half 4 was het dan inderdaad wel mooi geweest, op naar huis weer.

Aantal minpuntjes, de drukte, het publiek, afkapping van Chane, maar uiteindelijk toch een prima avond gehad :)

Jerry, bedankt ook nog voor de korting op de entree  :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 11:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
mmmmm tja klinkt zoals jullie dat zo neerzetten beetje als een domper....
Desmond en ik kwamen rond half 12 aan, zagen een lange rij staan aan de linkerkant, echter aangezien we op de gastenlijst stonden konden we gewoon zonder een minuutje stil te hebben gestaan buiten doorlopen :D

Alleen tijdens het fouilleren en de jassen even moeten wachten maar verder totaal geen gezeur, in de kleine zaal even vast wat mensen dag gezegd wat geouwehoerd en toen maar even naar de grote zaal gegaan. wel echt panama publiek in het begin, vooral stoer langs te kant staan en dan zo min mogelijk bewegen want dat schijnt cool te zijn, al met al voor Des en mijn persoontje alleen maar stof tot lachen, en wij hadden nog meer dan genoeg ruimte voor onze danspasjes.
Jan Boon draaide om te openen( nog nooit van gehoord) maar ik vond het een heel fijn binnen komen, dat vlakke geluid etc waar ze het hierboven over hebben?????????? zal wel voor hun maar denk dat ik al te disco doof ben haha want het klonk helemaal niet zo gek of raar.
Rond 1-en richting Chane die heel fijn draaide, moet wel zeggen dat het weer stikheet was daar maar gelukkig nog wel uit te houden voor mij.
Heb mijn lul verhalen weer lekker kunnen botvieren op de bekenden die er waren, en ik moet zeggen dat het super gezellig was.
Eigenlijk vond ik het in beide zalen wel heel prettig vertoeven en heb zo menig rondje gelopen, en heb ik overal een stuk van meegekregen, al was het in de grote zaal te druk om eigenlijk lekker de dansen. Des heb ik steeds even weer voorbij zien schuiven, tjeetje dat is net Hans Klok af en toe, wat een verdwijn truc-en, maar het is je vergeven, downunder is toch veel leuker dan Amstelveen ;)

Het einde verliep idd een beetje vreemd :mad , zat nog even helemaal in het nummer bij  chane, en toen kadeng!!!, dacht even dat er iets mis ging maar geloof dat de stekker er idd letterlijk uit getrokken werd.
Zijn leuke feestjes in de panama maar denk dat ze een aantal dingen wel eens even moeten gaan veranderen, eigenlijk toch vreemd dat een club er mee weg komt met van die rare fratsen :rolleyes

Desalwelteplus voor mij toch wel een top avond je, heerlijk gedanst en wat lopen er toch gezellige en leuke mensen rond dus: Des bedankt voor de gezelligheid, het terugrijden en het nog ff meelopen met de doggies,
Chane bedankt voor de lekkere plaatjes, het plekkie op de lijst en het feit dat je een ontzettend leuke en gezellige vriending hebt,
Jen en Jet( klinkt als snip en snap :roll ) bedankt voor de lol etc, heerlijk ook van die maffe meiden, niet te moeilijk allemaal
Verder heb ik nog veel meer bekenden gezien, Joost, Special K, Harmen , Bert,  Ralphi, Partyhardy en vast en zeker nog meer maar tja namen...... :\

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 11:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
Vond het erg vet!

Panama was afgeladen vol, waardoor de kleine zaal ook goed vol was.

Nadat Albert begonnen was (goeie opwarmset), nam Charley het meteen stevig over en liet de trein, zonder inkakken, heerlijk door denderen. Erg vet dat er zoveel publiek was..   :cool

Af en toe nog in de grote zaal geweest die tot de nok toe gevuld was. En ook daar klonk de muziek erg lekker (vooral 16 Bit Lolitas)..

Heb helaas het eind moeten missen, maar wat een vaag gedoe dat ze er telkens zo vroeg en plotseling mee stoppen..  :\


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 11:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:49
Posts: 53
Location: Amsterdam
[quote="lalabebe2"]mmmmm tja klinkt zoals jullie dat zo neerzetten beetje als een domper....


Nah dat viel wel mee hoor :p Ik heb zeker wel een prima avond gehad, genoten van 16 Bit Lolitas en Chane, alleen een paar minpuntjes :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 11:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
ok dan beter en volgende keer even dag zeggen hoor, als je weet wie ik ben haha

_________________
------------

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 12:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Djezus!

G'day mate! :roll

Nee inderdaad, weer heel erg genoten. Door het hek, de grote zaal in, inderdaad stoere mannen langs de kant uitgelachen (overigens, die meiden met die tasjes waren ook suf hoor, lala) en even snel aan Yvonnyy gevraagd welke DJ dit dan was. Die weet dat soort dingen namelijk, en je kan het maar beter even checken, voor het geval je op het verkeerde feest of zelfs in de verkeerde zaal terecht komt. Jan Boom dus. Nja, lekkere plaatjes verder, ik moest er een beetje inkomen en kreeg de slappe lach van al die opgetutte poppetjes weer in de Panama.

Dus beetje rondgelopen, mensen ontmoet/tegen het lijf gelopen. Luna: Laaaaaaang geleden! Goed je te zien, ziet er goed uit, etc.! May & Fleur: Heee, geselligg! Die Andres! O nee, die was er niet geloof ik :roll Joost: Wat heb je nog meer allemaal in de aanbieding? Langzamerhand baande ik me een weg door het toch wel al in aantocht zijnde publiek naar de kleine zaal waar de usual suspects reeds bij de deur stonden te wachten. Jet: HA! Ik ben lekker niet de enige die zweet op een feest! Albert draaide best wel ok, maar ik vond het een beetje te warm eerlijkgezegd.

Terug naar de grote zaal om nu vooraan plaats te nemen op een van die richeltjes. Het kon namelijk nog wel eens druk worden, en zat nu al goed vol. Nog even op de hoek staan kletsen met Patser + vriendin (kater? :p) die wel heel blij waren met de komst van de 16-bit Lolitas. En ik moet zeggen, dat was inderdaad weer een bizar goeie set. Even weer het publiek in, een klein verdwaald Australisch leeuwinnetje temmen (very doingerous venimis loyin! croikey!).

Een half uur later kwam ik beetje verdwaasd maar smoorverliefd de trap af gelopen en was Nick Warren inmiddels al aan het draaien. Deze man stond nu voor de keus om te doen alsof de Panama een verlengstuk is van Berlijn/Paul van Dyk en gewoon ouwe platen erin te knallen, of, zich mee laten trekken door algemene hipheid en nieuwe elektro/vet geluid ten gehore te brengen (wat zowiezo ook geen goed plan is). Hij deed geen van beide, maar probeerde onwennig zijn eigen idee over platen te combineren met de Panama. En dat lukte hem waarempel erg goed.

Het werd tijd om de drukte van de grote zaal weer even vaarwel te zeggen, en Chane op te gaan zoeken, want die stond de kleine zaal te bestoken met vrij onversneden techno. Precies wat ik nodig had nu! Helaas waren het de laatste paar minuten, want toen ik terug kwam van het 'alvast de jassen halen' knalde de zaal uit en het licht aan. Wat de heren Panamezen kennelijk niet begrepen was dat de kleine zaal al meervoudig op z'n kop stond, en ze daarom dus ook voor feestverzieken een 9.5 scoorden.

Nog even in de grote zaal gekeken, maar daar was het te afgeladen om nog constructief een dansje te zetten. Time to go.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 13:06 
Offline
just started
just started

Joined: 23 Oct 2005, 12:46
Posts: 1
Location: Doetinchem
Het was een lekkere avond, maar die hebben we op het begin na, dan ook compleet doorgebracht in de studio. Chane en Albert draaide daar errug goed. We hebben dan ook besloten om 16 bit lolittas en nick warren maar te laten voor wat ze waren, want als de muziek perfect is, waarom zou je dan weg gaan. Ook was het publiek in de kleine zaal relaxter dan die in de grote zaal (Vooral meer dans riumte:)).

De manier waarop het feest tegen half 4 werdt verstoord was dan ook een groot anti-climax.
Dit was de eerste keer dat we chane hoorde, maar we waren zeer onder de indruk.
De kans is groot dat we de achterhoek 19 november weer verlaten om naar club XQ tegaan.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 14:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Kon er niet bijzijn verdorie....
Wel balen jongens, dat het tegenviel en ook nog met zo'n domper afloopt...  :(

Ach, volgende keer vast wel weer een topavond in Panama! Al moeten ze wel echt eens wat doen aan die kinderbedtijd waarop altijd gestopt wordt. Zit je er net lekker in...


Last edited by Loes on 23 Oct 2005, 14:48, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 14:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
tegenviel?

ik had het kostelijk naar m'n zin hoor. Tja, jij was er niet, maar we hebben ons nog wel kunnen redden verder  :roll

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 17:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
[quote="serial"]
De kans is groot dat we de achterhoek 19 november weer verlaten om naar club XQ tegaan.


Gewoon doen zou ik zeggen  ;)  Zou gezellig zijn  :)

Verder echt topavondje gehad! Erg gezellig met veel bekenden in de studio.
2 Charley  :cool

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Hoorde elders iets van 2 lui die door de security in elkaar waren gebeukt, en dat terwijl de security de verkeerde personen voor zich had.
Gaat lekker daar met die Panama. Mag Rene Vidal wel eens wat aan gaan doen, dat klote security volk.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 19:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Super avond! veel bekenden van hier, altijd gezellig :cool

Begonnen bij de 16bits, lekkere knallers, heerlijke set en wederom hun track met Jimmy van M, hij kwam deze keer helaas wat minder over, wat uiteraard door het bout geluid kwam. Het verschilt ook echt per keer in de Panama, ook leek het of de achterste boxen het niet deden of enorm zacht stonden. Muziek moet je zuiver en hard horen.

Vervolgens wist lalabebe me te vertellen dat Chane al heerlijk stond te draaien dus snel naar zaal2 gehoust en hier hoorde ik een aantal zeer lekkere knallers voorbij komen. Ook tof dat het lekker druk was hier :) Super Chane!

Toen terug naar de drukte bij het verjaardagsfeestje van Nick Warren. Hij lekker van de kaart en goed aan het genieten, gaaf om te zien. Er zat helaas weinig lijn in zijn set, het begin wat stevig vervolgens 2 enorm (te) rustige platen zoals die Imogen Heap - Hide & Seek (r3volve's Mix Reconstruction) super mooi nummer, maar het valt daardoor wel echt dood. Ook een enorme mixfout, de tering!  plop plop plop en de rest liep ook niet echt strak :\ Nouja het gaat om de trackselectie en gelukkig pakte hij het daarna weer lekker op! Heb veel vette platen voorbij horen komen (Morgan Page - Landline!!!) met als klapper de plaat die hij voor Mr. Brightside draaide! helemaal los!

Mooi avondje dus, goede muziek van alle dj's, veel bekenden, heb niet echt last gehad van de drukte, gewoon vooraan gaan staan, daar is vaak genoeg plek, enige minpunten waren dat het nooit loos ging en het slappe geluid, maar goed beide puntjes zijn niks nieuws helaas... ik zeg snel weer een goed feestje in het Paard!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 19:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
:lol Wat een vreemde maar uiteindelijk wel leuke avond.

Na een reis van bijna 3 uur (lange leve bba en de ns)  kwam ik aan op centraal station waar lambert me gelukkig kwam ophalen :hat  :hat . FF spullen droppen en toen naar de panama. Jahoor om half 1 stond zowel bij de gewone ingang als de gastenlijst ingang een rij  :8o volgende keer maar hopen dat de NS?prorail weer meewerkt.

Beetje Irritante jongens stonden achter ons in de rij ik had zowaar bijna ruzie  :evil maar goed viel uiteindelijk wel mee. Voordat we binnen waren werden er ook al 2 meiden de panama uitgegooid die waren flink van het padje om half 1 :roll

Ook ik moest me legitimeren (that was a first for me) hmm ik ben dan wel 22 maar zie er toch jonger uit  :oops naja uiteindelijk mocht ik naar binnen samen met lambert en jetset en de groep jongens achter ons moest wachten omdat de helft jonger dan 21 was (uiteindelijk ze toch binnengelaten hoorde ik later) Snel jas opbergen en ff kijken hoe of wat.

1e indruk...drukkkkkkk
2e indruk helaas van dat suffe panama publiek (niet iedereen natuurlijk)

Grote zaal bijna niet geweest, stukje 16 bit lolita's gehoord wat goed klonk maar ben vooral in de studio geweest waar chane een zeer dikke set draaide. Lekkere diepe progressive trein die maar door bleef denderen  8-) Uiteindelijk was het met alle bekenden ook nog zeer gezellig ondanks de warmte in de studio heb ik mij meer dan prima vermaakt.

Helaas voor special k kon ik ook deze keer niet mijn harem uit vaassen meekrijgen maar ik doe mijn best voor de volgende keer. :p  Ze zijn een beetje bang voor die hippe amsterdammers en castricummers :lol


Last edited by Harmen on 23 Oct 2005, 19:53, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 19:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Houseplay was de naam van het feest in Panama deze nacht en om kwart over elf stond er al een aardige rij voor de Panama, die wij heerlijk voorbij konden lopen als gast van deze party. Na wat vriendschappelijk gestoei met de gastenlijsten, liepen we vlot naar binnen om te stranden in de file (nu al?) voor de garderobe.
De studiozaal waar Albert en Chane voor OPEN zouden draaien ging pas om 12 uur open, dus zijn we meteen doorgestoven naar de Main, waar DJ Jan Boom het geluid aan het testen cq de boel aan het opwarmen was. Als je dan bij de grote bar je drankjes gaat bestellen is het net of het geluid in enorme golven op je afkomt en je mee wil sleuren op zijn overweldigende pad. Maar het is nog te vroeg om je over te geven aan iets wat geluidstechnisch nog niet voldoet, dus duik je onder in de anonimiteit van groepjes mensen, die langs de dansvloer staan te kwebbelen, terwijl ze aarzelend hun eerste danspasjes oefenen.
Twee grote tafeltennistafels domineerden de dansvloer en de DJ-booth zag eruit als een diavoorstelling zonder plaatjes, maar misschien kwamen die nog? Het publiek stroomde letterlijk binnen, dus voor dat ik een tafeltennismaatje had kunnen vinden, waren heel die tafels niet meer te traceren. Houseplay moesten we dan maar aan de DJ’s overlaten.
Jan Boom was erg in zijn nopjes met het al toegestroomde publiek en stond erg enthousiast en lekker te draaien. Even na twaalven ben ik natuurlijk in de studio gaan kijken, waar IT-veteraan Albert al begonnen was met zijn openingsset. Aardige easy muziek draaide hij en ik heb eerst even wat bekenden begroet met de overbekende Hé-hoe-is-t?-Ja-goed!-Tijd-niet-gezien! of Jezus-kom-ik-jou-nou-alweer-tegen! Na al die formaliteiten kon het feest wat mij betreft echt beginnen!
Terug in de grote zaal bij de Champagne-bar feliciteerde ik een kennis met zijn verjaardag en kreeg een glas bruisend vocht in mijn handen geduwd van René Vidal, want er was nog iemand jarig: Nick Warren! Leuke kennismaking met deze bebrilde bescheiden DJ uit Bristol!
Ondertussen waren 16 Bit Lolitas in de DJ-booth aangeland en deze zetten een prima Progressive-set neer. Het was voor mij voor het eerst dat ik deze heren met zijn tweeën (om en om) heb zien draaien. Het geluid was overigens inmiddels iets beter te doen. Het was druk en warm, maar er heerste hier en in de studio een geweldige sfeer. De nacht kon eigenlijk al niet meer stuk.
In de studio was DJ Chane begonnen aan zijn 1e ronde. De OPEN-DJ’s wisselen elkaar veelal af en dat was nu ook het geval met Albert en Chane. Albert heb ik vanavond door mijn heen-en-weer-geren grotendeels gemist. Deze DJ’s onderscheiden zich bovendien, door alleen ouderwets met vinyl te draaien in een gammele DJ-booth, wat kan resulteren in overslaande platen. Daar moet je je dus niet aan storen, want technisch zijn genoemde DJ’s super. Het geluid was hier ook top! Omdat het ook in de studio behoorlijk druk was, krijg je toch het idee dat iedereen met iedereen staat te kletsen en men de muziek als achtergrond beschouwd. Maar het was tijd voor overgave aan de muziek! Chane vond dat kennelijk ook, want vanaf dat moment gooide hij bij iedere plaat die hij inmixte, wat meer gewicht in de strijd, net zo lang tot iedereen met stomheid geslagen, alleen nog maar kon bewegen! “Submission/Kriece” was o.a. zo’n heftige plaat, fantastisch!
Tijd voor Nick Warren in de grote zaal! Wat wist ik van die man? Ik had ‘m wel eens op een flyer uit Uruguay van begin dit jaar zien staan, hij moest toen op een groot festival draaien nà Hernán Catáneo. Hij heeft wat met Way Out West en Global Underground gedaan. Dus een DJ van naam! Ik liet me graag verrassen. En die verrassing was groot, toen ik de man die in de DJ-booth stond, niet herkende als de Nick Warren, die ik net gefeliciteerd had. Ik moest even vooraan gaan kijken of ze me niet in de maling hadden genomen. Pfff, hij was het dus wel, hij had alleen zijn bril afgedaan.
Op dat moment draaide hij wel lekker, een beetje diep, maar opeens begon hij met lange breaks, terwijl er nog niet echt iets opgebouwd was(?). Daarna vervolgde hij zijn set met oppervlakkige Breakbeat. Ik ben maar weer naar de studio gegaan, want daar kon ik mijn ei stukken beter kwijt. Chane was daar al aan de 2e ronde begonnen en hij hield zich tenminste lekker vast aan een opbouwende en pompende platen, die je van binnen raken! Hij ging steeds brutaler draaien met steeds heftiger platen, waarbij hij zelf ook steeds heftiger en ondeugender gezichten trok. Ik moest denken aan een “oude” tijd, toen we hem nog “Diablo” noemden! Aan het eind draaide hij een supernummer, bijna Hardhouse onder de Progressive/Techno en ik meen dat die plaat “Change/Osgur Can-Gabriël en Dresden-remix” was. Heerlijk!
Om half vier, en dan mogen we nog niet mopperen want normaal is dat al om drie uur, werd letterlijk midden in een plaat de stekker eruitgetrokken. Bedankt Chane!
Konden we nog een halfuurtje genieten van Nick Warren, die in mijn ogen toch wat wisselvallig, van diep naar oppervlakkig, draait. Het publiek leek zich daar overigens weinig van aan te trekken, want de zaal was nog tot de nok gevuld en er was één swingende massa te bespeuren. Leuk dat die egaliteit een beetje werd onderbroken door de danstafels op de dansvloer. Er werd tijdens zijn set ook nog even luid en duidelijk aangekondigd dat Nick Warren de nieuwe resident-DJ zou worden van Panama in 2006. Groot gejuich!
En als hij zijn sets voortaan doet zoals zijn laatste 2/3 nummers en niet zo “beleefd” (of zat hij in een verjaardagsroes?) als de rest van zijn set, dan kan ’t nog wel eens een hele goeie resident worden! Die laatste nummers getuigden nog van diepgang en gevoel en vooral de laatste was erg indrukwekkend. Ik heb nog aan ‘m gevraagd wat dat voor nummer was, maar het enige wat ik kon ontfutselen was: “It’s a new one, on my label”. Daarna werd hij ontvoerd, om zich achter de coulissen waarschijnlijk te laten verrassen door een vrouw die uit een taart springt en nog meer Champagne!

xxxYvonnYxxx


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
Ik ben echt een tijd niet meer goed uitgeweest, maar vond gister wel geslaagd. Gezellige mensen, leuke muziek. Ok, t geluid was wat minder, maar had een keer niet zo veel eisen :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2005, 22:16 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Iedereen bedankt voor deze mooie avond  :)
Heb erg genoten. Ondanks de crappy draaitafels heb ik lekker mijn ding kunnen doen.
Erg leuk om te lezen dat velen een goeie avond hebben gehad. Deed me goed zoveel bekenden te zien.  

Was super!  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2005, 09:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 00:07
Posts: 58
Location: Amsterdam
Ik vond het top. Ik maak em niet zo heel druk om het geluid, en elke tent stelt het af op een volle zaal, dus als het dan nog niet vol is kan het kudt klinken.  Eigenlijk vermaak ik me altijd wel in de Panama. Alleen die dubbele vodka's deden het een beetje te goed!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2005, 09:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 00:07
Posts: 58
Location: Amsterdam
Oh ja - die 16 bits lolitas rocken. Snel weer eens gaan zien.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2005, 14:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Helaas was ik zaterdag niet aanwezig bij Nick Warren... maar ik was wel de avond er voor in Panama bij Sven Vath. Nou en, hoor ik jullie denken! Muzikaal gezien kon Vath mij ook niet echt bekoren, maar ik post hier i.v.m. de mannen met die V op hun borst.

Vrijdagavond waren wij mooi op tijd (22.15 uur), omdat er vorige keer een enorme rij stond! Ik denk dat er op dat moment ongeveer 50 mensen binnen waren, maar wij moesten allereerst doodleuk een paar minuten in de regen/kou staan (terwijl er verder niemand in de buurt was)... In de loop van de avond werden een paar meiden, die het niet nodig vonden om naar de wc te lopen voor een lijntje, hardhandig naar buiten gewerkt. Vervolgens mocht een vriend van mij niet meer naar binnen, nadat hij buiten even een frisse neus had gehaald (en van tevoren toestemming had gekregen om daarna weer naar binnen te gaan). Met geen mogelijkheid was hij meer binnen te laten, dus zijn wij er ook maar vandoor gegaan! Van vrienden die nog bleven hoorden we de volgende dag dat er na afloop nog flinke rellen waren, waarbij een bezoeker 'zomaar' een klap op zijn oog kreeg. Andere bezoekers vonden het toen nodig om de ramen in te trappen buiten bij Panama, wat hen weer op een nachtje cel deed trakteren  :rolleyes  :(  :oops  :|  :x  :mad Kortom, gezellig avondje!  :p


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma