It is currently 01 Oct 2024, 15:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 164 65 66 67 6885 Next
Author Message
PostPosted: 29 May 2009, 13:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Heb er normaal gesproken ook flink last van, maar dit jaar valt het gelukkig alles mee. Begint bij mij meestal al in maart/april. Wel hoogst irritant idd (N) Ik hou me vast aan de gedachte dat je er misschien ooit overheen groeit :)

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 00:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Vandaag nog met iemand over gehad.. die zei dat ie 3 jaar geleden een keer pissebedden op had (naar binnen gejast met een glas water, alsof t pilletjes waren) en dat het nu pas lichtelijk weer begon op te spelen.

Ideetje? :)


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 02:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
... en dat was een serieus gesprek op n normaal tijdstip? :roll

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 09:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
:8o :lol (Y)

het is dat ik er geen last van heb, anders was ik nu al in alle vochtige hoekjes op zoek geweest naar zo'n heerlijke eiwitrijke maaltijd..


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 08:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Beh, was dit weekend klimmen in de ardennen, maakte ik bij het afdalen van een berg een hele vervelende misstap. Linkervoet zwaar gekneusd kan alleen nog een beetje strompelen ermee. Had een heel weekend willen klimmen is uiteindelijk 3 uur geworden :( Voet zit nu ingetaped maar blijf last houden, van de week ff naar de dokter, misschien foto's laten maken.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 11:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Beterschap. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 12:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
tnx :) vanmiddag afspraak met de huisarts even kijken wat die denkt


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2009, 21:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
beterschap eelke. ik ben ook gevallen met de fiets ruim een week geleden. heb mijn rechter elleboog gebroken, ben ook geopereerd, mooi kut dus (N) Gaat nu al weer wat beter, maar ja blijf voorlopig flink gehandicapt.
typ nu met links, sorry voor het ontbreken van de caps dit is nog te lastig :)

ps je optreden in tilburg bij think pink was nice!


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2009, 19:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
progressivehouse.com is opeens verdwenen sinds gisteravond.

weet niet wat dit allemaal is maar op facebook stond dit:

"ProgressiveHouse.com is now shut down. All web traffic outside of the forums is being redirected. We no longer have time or resources to support anything Progressive House related. It has been 7 years but it is time to move on. Yes I am breaking up with you"

"We've been together a long time. It's not that I won't ever miss you but it's time to move on. What a crazy 7 years it has been.

There are plenty of styles in the sea I'm sure you'll find something you like.

We can still be friends.

Sincerely,
-Mike"

_________________
[url=http://www.facebook.com/remon.radstake]Facebook[/url]


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2009, 23:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Is waffles.fm dood???????

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 13:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
lol.

Glass of Water
From Waffles
Jump to: navigation, search

Are you jealous of all your friends who can prepare delicious glasses of water with ease while you can't do shit? Have I got a guide for you! This here recipe will tell you how to make the most thirst quenching glass of water the world has ever seen! Just follow these 5 simple steps!
Items Needed

* Water
* A glass

Directions

1. Grab a glass from your cupboard. Be sure that it is not too large, nor too small, and most importantly, don't drop it, as it will break and everything you tried for will be ruined!
2. Slowly bring the glass beneath your faucet. Be sure not to chip or break the glass on the faucet itself, as faucets have a much higher E value than glass on the Rockwell Hardness Scale developed by Hugh M. Rockwell in 1908.
3. Turn on the faucet. Pay extra attention as to which knob you are turning. As one is hot, and the other is cold. Turn the cold one. This knob is usually marked with a C or the color blue. If you are red-blue colorblind, ask for assistance from a trusted source such as your Mom, or your Sister!
4. as the water line approaches the top of the glass, turn off the faucet completely. Ideally, there should be a centimeter of space between the water line and the top of the glass. You can easily use a dime to measure this distance.
5. If you want this glass of water to be extra special, you may garnish with an orange slice! [See page 213 for instructions on how to garnish your glass of water with an orange slice]


Congratulations! You have successfully poured your first glass of water! Feels good, doesn't it? Now go, have fun, and good luck on your future water-pouring endeavors!

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 02:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Vandaag na een topdag op t strand gewerkt te hebben met record aan tip, kom ik bij mijn auto... heb ik een boete omdat ik 3 meter te dicht op een hoek sta geparkeerd :mad

Kutzooi! Naderen zeker weer eind van t jaar en moeten r weer quota gehaald worden.... (N)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 08:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Kinderachtig zeg. Die gasten willen zeker ook naar Mexico, Guatemala en Belize! ;)

Maar probeer t positief te bekijken....voor t zelfde geld had je heel erg weinig tip verdiend.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 12:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik zeg: bezwaar maken! Heb nu al twee keer gehad dat mijn bezwaar gegrond is verklaard, omdat de agent die de boete had uitgeschreven niet had gereageerd op het verzoek van de officier om de rechtmatigheid van de boete te onderbouwen.

En de eerste keer reed ik wel degelijk op die trambaan en die tweede keer.. eerlijk is eerlijk, toen stond ik op een laad- en losplek. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 12:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Paulus de Kalebouter"]....voor t zelfde geld had je heel erg weinig tip verdiend.



Ja, nu dus ook hè :p

Maar bedankt mannen, voel me alweer een stuk beter na deze "tips"!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 14:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Bezwaar maken is altijd aan te raden.
Ik kreeg n paar maanden geleden een tweetal boetes voor racen in Rotterdam.
Ik heb op alle twee bezwaar gemaakt. Ik kon me nl niet herinneren op betreffende tijdstippen op betreffende locaties te hebben gereden.
Op één bezwaar kreeg ik een foto toegestuurd met de mededeling dat ik alsnog moest betalen.
Op de andere (€165,-) kreeg ik na verloop van tijd een brief dat, wegens het verstrijken van de antwoordtermijn van de OvJ, ik niet meer hoefde te betalen.

Tip van de dag mensen......iedereen op alle boetes bezwaar maken. Dan hebben mensen geen tijd alles te beantwoorden en vergroot t je kans de boete niet te hoeven betalen.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 23:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Tip vh jaar eigenlijk (Y)

Ik ga me ook niet herinneren dat ik daar geparkeerd heb ;)

Heb trouwens jaren geleden ook eens n snelheidsovertreding begaan ergens in t oosten des lands in een plaats waarvan ik me niet kon herinneren ooit geweest te zijn, bleek dat er iemand met een vals (mijn) kenteken rondreed. Gelukkig geloofden ze dat ik mijn rode auto blauw had laten spuiten en niet wit, zoals de gewraakte op de foto...

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2009, 08:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[quote="YvonnY"]Heb trouwens jaren geleden ook eens n snelheidsovertreding begaan ergens in t oosten des lands in een plaats waarvan ik me niet kon herinneren ooit geweest te zijn, bleek dat er iemand met een vals (mijn) kenteken rondreed. Gelukkig geloofden ze dat ik mijn rode auto blauw had laten spuiten en niet wit, zoals de gewraakte op de foto...

Dat heb ik ook meegemaakt met mn motor... jaren geleden. Op de foto bleek het hetzelfde kenteken, merk en type te zijn, maar gelukkig een andere kleur.

Maarre... ik zal ook ff bezwaar maken op die bekeuring van je, YY ;)

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2009, 11:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Jij gaat bezwaar maken? Bedankt hoor :lol

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2009, 00:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
kut kut kut, zonet met hardlopen mijn enkel verstuikt. kan nu helemaal niks. enkel dik en pijn. als het morgen nog niet over is naar de doktor. hopen dat het niet gebroken is nu de 4 mijl in aantocht is. (N) morgen in ieder geval niet werken :)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 164 65 66 67 6885 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma