It is currently 29 Sep 2024, 20:18

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1137 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 18:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
Vul ff wat in hier achter

- naam: miranda
- fav. dj's: Danny Tenaglia, Deep Dish, Sasha, Digweed e.a.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: div progresive feestjes
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via Phono
- welke andere boarden ben je actief: phono
- wat je nog meer kwijt wilt: Dat Danny Tenaglia een keer in NL komt draaien


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 18:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
[quote]- wat je nog meer kwijt wilt: Dat Danny Tenaglia een keer in NL komt draaien


Is dat een wens, een vraag of een belofte??

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 21:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
[quote="lapunked"][quote]- wat je nog meer kwijt wilt: Dat Danny Tenaglia een keer in NL komt draaien


Is dat een wens, een vraag of een belofte??
Een wens ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 15:53 
Offline
just started
just started

Joined: 15 Oct 2005, 17:43
Posts: 7
naam: Meike
- fav. dj's: Christopher Lawrence, Deep Dish, Marnie
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Awakenings, Dance valley, Extrema, Rockit, Panama
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Champagnevrienden
- welke andere boarden ben je actief:
- wat je nog meer kwijt wilt:

Ja, hoi, die champagnedames van Robbie zijn wij, alsin Loes en ik. Mooi triootje toch, lekker hoor. Veel dansen mooie feestjes tot laat. Top jaar geweest, maar we zijn nog niet klaar met 2005.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2005, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
En ik ben Chefke, of yoshitoshi op bepaalde fora.

Lees het hier al langer, maar ik kon de overtuigingskracht van menig niet meer weerstaan om te gaan posten. Ook de belofte aan dhr. GC om hier 50 posts voor een cdje een jaar geleden wil ik eens gaan waarmaken!

Favo djs: Deep Dish, Danny Howells, Sander, Digweed, Chris Fortier, Sean Cusick, Laurent Garnier, et cetera et cetera. Zolang het maar niet te trancy is.

Verder gek van alles wat maar enigszins fantasy of SF is (behalve star trek, het stelletje n00bs!) en filmgek, vooral van Aronofsky, Wong Kar Wai, en John Stagliano&Rocco  :lol

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Oct 2005, 14:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Hey Chefke, welkom! de 12de gaan we weer knallen op Earth! :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Oct 2005, 21:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 25 Oct 2005, 22:56
Posts: 41
Location: Breda
Hallo allemaal!!

Ik ben ook nieuw hier en zal me dus ook even voorstellen

- naam: Lennart, 25jaar, Breda
- fav. dj's: 16 Bit Lolita's, Michel de Hey, Alexander Kowalski, Nathan Fake, Nic Fanciulli, Danny Howells, Nick Warren, Darren Emerson, Sander Kleinenberg, Deep Dish, Sasha, Hernan Cattaneo, Satoshi Tomiie, James Holden, Secret Cinema, John Digweed, Stef Vrolijk, Kevin Saunderson, Steve Lawler, Matthew Dekay, Timo Maas e.a.
 - welke feesten kunnen we je tegenkomen: Vooral progressive feesten (in bv Paard of Panama zoals Everybody etc.)
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via Onno (Partyhardy)
- welke andere boarden ben je actief: partyflock
- wat je nog meer kwijt wilt: Ik ga me eens verdiepen in deze site en hoop dat het echt zo leuk is als Onno beweert! ;)

Grtz, Lennart


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 00:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Leonardooo"]wat je nog meer kwijt wilt: Ik ga me eens verdiepen in deze site en hoop dat het echt zo leuk is als Onno beweert! ;)

Grtz, Lennart


hey man, goed bezig en welkom! :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 09:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
chefke van CC?

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
[quote="sirtimo"]chefke van CC?


Yip. Jij bent niet die pindakaas-liefhebber slash vriend van Kukident?  :lol

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and

certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 19:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hahaha pindakaasliefhebber :D dat was ooit mn email adres, jaren geleden.

maar kukident ken ik niet hoor eigenlijk. :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 20:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2005, 20:47
Posts: 28
Location: France + Amsterdam
Haya groovecollectors  :dj

Ben nieuw als member en wat ouder als freebee visitor van deze board....Kort voorstelrondje derhalve:

- naam: Frank, met y voor intimi

- fav. dj's: veel..! ...ben gek op de klassieke donkere stijl van Satoshi Tomiie, Digweed GU19, Kleinenberg Essential, Kacey Taylor, Max Graham etc..en voor bekenden de "progress in Latex" mix van Marco (Tips zijn welkom!). Verder Deep Dish, Sasha en via dit forum leuke sets van o.a. Snake Sedrick tegengekomen.

- welke feesten kunnen we je tegenkomen: weinig meer de komende tijd, Parijs is voorlopig de "base" en Prog kennen ze hier nauwelijks...maar Panama als ik in Adam ben...

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: dankzij mijn zoektocht naar Prog sets en sites...via een link hier terechtgekomen en was/is een verademing

- welke andere boarden ben je actief: Niet actief, maar kijk regelmatig op GU

- wat je nog meer kwijt wilt: Groovecollection is een Toppie board! Blijkt maar weer dat Nederland een koploper is op Prog gebied... Ga zo door Jerry en consorten! Ik ben geen hardcore poster, maar zal af en toe iets plaatsen...ennuh, ik wil ook zo'n Gif Jerry!
 :D

_________________
_______________


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 21:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Welkom Frank(y) ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Ik zal me ook maar even voorstellen. Mn nickname TranceFool is wat gedateerd want ik luister geen trance meer, maar ik gebruik deze nick al een jaar of 5 vandaar, ben 21 jaar en kom uit omgeving Rotterdam, Nieuwerkerk aan den IJssel om precies te zijn. Kom van TA, zit ook nog op CC en een andere berg sites. Had me geloof ik een tijdje geleden al aangemeld. Mijn muziekale voorkeur gaat op dit moment uit naar techno / electro, wat ik zelf ook draai. Maar op een feestje kan ik zeker ook House / Groove / Progressive waarderen.

Dus nu heb ik nog een board om bij te houden  ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
welkomTrancefool :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
Goedenavond, Ik ben dus Nolo...

IK zat op Soulseek met Emre te praten en die gaf mij deze site. Omdat ik zelf ook draai en progressive zeker waardeer heb ik mij ook even lid gemaakt. Ik ben 19 jaar en studeer Hbo rechten nahja niet boeiend eigenlijk. Verder ben ik ook actief op CC als manolo. Dit was het zo'n beetje.. Woon in alkmaar trouwens. En ja mijn muzieksmaak is House/progressive. Ik ben op soulseek te vinden onder de naam Djnolo.

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 19:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="TranceFool"]Ik zal me ook maar even voorstellen. Mn nickname TranceFool is wat gedateerd want ik luister geen trance meer, maar ik gebruik deze nick al een jaar of 5 vandaar, ben 21 jaar en kom uit omgeving Rotterdam, Nieuwerkerk aan den IJssel om precies te zijn. Kom van TA, zit ook nog op CC en een andere berg sites. Had me geloof ik een tijdje geleden al aangemeld. Mijn muziekale voorkeur gaat op dit moment uit naar techno / electro, wat ik zelf ook draai. Maar op een feestje kan ik zeker ook House / Groove / Progressive waarderen.

Dus nu heb ik nog een board om bij te houden  ;)



Goedzo, goedzo Remco ;)

(Jerry, we zijn op TA de laatste restjes achterblijvers aan het overhalen, en TranceFool heeft het eindelijk aangedurfd ;))

Openen we nu ook een sport-wedtopic?  :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 19:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="snuggle"][quote="TranceFool"]Ik zal me ook maar even voorstellen. Mn nickname TranceFool is wat gedateerd want ik luister geen trance meer, maar ik gebruik deze nick al een jaar of 5 vandaar, ben 21 jaar en kom uit omgeving Rotterdam, Nieuwerkerk aan den IJssel om precies te zijn. Kom van TA, zit ook nog op CC en een andere berg sites. Had me geloof ik een tijdje geleden al aangemeld. Mijn muziekale voorkeur gaat op dit moment uit naar techno / electro, wat ik zelf ook draai. Maar op een feestje kan ik zeker ook House / Groove / Progressive waarderen.

Dus nu heb ik nog een board om bij te houden  ;)



Goedzo, goedzo Remco ;)

(Jerry, we zijn op TA de laatste restjes achterblijvers aan het overhalen, en TranceFool heeft het eindelijk aangedurfd ;))

Openen we nu ook een sport-wedtopic?  :p
Be my guest :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2005, 00:10 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Nolo"]Goedenavond, Ik ben dus Nolo...

IK zat op Soulseek met Emre te praten en die gaf mij deze site. Omdat ik zelf ook draai en progressive zeker waardeer heb ik mij ook even lid gemaakt. Ik ben 19 jaar en studeer Hbo rechten nahja niet boeiend eigenlijk. Verder ben ik ook actief op CC als manolo. Dit was het zo'n beetje.. Woon in alkmaar trouwens. En ja mijn muzieksmaak is House/progressive. Ik ben op soulseek te vinden onder de naam Djnolo.


Welkom :) Post away !!

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2005, 10:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
omdat er geen >>Stel je even achter<< topic is, dan maar hier.

Ik ben er nog maar 5 daagjes, daarna ben ik er weg van. Ik ga voor 4 maanden naar Zuid Amerika, om wat spaans te leren ,vrijwilligers werk te doen en wat rond te reizen. Dus allemaal alvast veel plezier gewenst met de muziek en ik kom over een tijdje wel weer terug :)

Eerst ga ik naar buenos aires toe overigens, met als doel natuurlijk Hernan spotten. zal moeilijk worden :D for who's interested, fotos en verhaaltjes op http://timo.opavontuur.com

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1137 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma