It is currently 01 Oct 2024, 17:39

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 166 67 68 69 7085 Next
Author Message
PostPosted: 03 Nov 2009, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="daan"]Facking 90 euro voor nieuw rijbewijs :rolleyes

45 euro voor rijbewijs en nog eens 45 euro administratiekosten omdat ik hem kwijt ben geraakt :mad

Dat je wat bij moet betalen ok, maar 45 euro nog eens er boven op (N)
Echt belachelijk!!!!


Volgende keer dus je rijbewijs tijdens het uitgaan in zo een portomonnee om je nek! ;)

Top
   
PostPosted: 08 Nov 2009, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="SnuggLe"]GVD. Krijg ik een herkansing om de Mont Blanc te beklimmen en deze keer de top wel te halen (vorige keer niet ivm kloteweer), trouwt dan net een van mijn beste vrienden midden in die week. Met de beste vriendin van mijn vriendin. Dat mag ik dus niet missen. K*Tzooi...


Voor de Mt Blanc kiezen! Dit huwelijk heeft 33 % kans te mislukken in de komende 3 jaar. Goed weer op de top van de Mt Blanc in de week dat jij er bent is kleiner... ;-) Dus gaan!

Top
   
PostPosted: 11 Nov 2009, 11:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
jezus!!! :mad
vanwege mijn eigen stomme schuld weer 65 euro armer...
2 weken terug verslapen voor een tandarts afspraak, en vandaag dacht ik dat ik half 12 er moest zijn, stap ik net in de auto, word ik gebeld dat het half 11 was, en waar ik bleef...grrr!!!!!!!!!!!

na zielig verhaal over hoe dom ik ben, gelukkig dit keer maar 20 euro boete, vorige keer de volle 45 euro...
godsamme wat zonde van het geld...bah!!!! :(


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2009, 17:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Suffie..

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 23:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
K*U*T-ziektenkostenverzekering!!! :mad

"Nee hoor mevrouw, we vergoeden alles, òòk die antroposofische geneesmiddelen...." en dus stap je over van de ene, die niet meer alles vergoed, naar de ander, die wel alles zegt te vergoeden.....


Kreeg vandaag t overzicht van januari: gewoon niks vergoeden hè... maar wel elke maand ruim 123 euro incasseren....

Die zijn nog niet klaar met me :evil

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 00:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
10 km. schaatsen heren :8o


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 00:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Nou nou, wat een drama was dat zeg. Vind er normaal geen reet aan, zeker die 10km niet. Ga ik er een keer voor zitten.......gelijk de laatste keer geweest :cow


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 00:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Wat trouwens ook lekker is, een alles mankerende kat bezitten. Dat beest heeft me nu zeker 1000e aan dierenartsen gekost. Net weer voor een blaasontsteking (dat beest komt geneens buiten) naar de dierenarts, hoppa weer 85e lichter. Ik heb 'm al bij de chinees aangeboden, ze weegt 7,2 kg dus dat zou wel wat op moeten leveren, maar er staat tegenwoordig geen pangangkat meer op het menu......grrrr de volgende huisdieren worden goudvissen op batterijen.


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 08:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Diep"]Nou nou, wat een drama was dat zeg. Vind er normaal geen reet aan, zeker die 10km niet. Ga ik er een keer voor zitten.......gelijk de laatste keer geweest :cow


Wat veel erger is, dat zijn die bobsleers.
"Supergoede bob, we kunnen wellicht bij de 1e vijf komen!"
"Nederland maakt weer een kans!"

En dan nu trekt die stuurman zich terug. Sukkel. Al zou ik omkomen op die baan, ik zou het in ieder geval proberen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 08:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
[quote="SnuggLe"]Al zou ik omkomen op die baan, ik zou het in ieder geval proberen.


dat zou ik in het kader van deze spelen toch anders beargumenteren....

Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 10:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
[img]http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/68936628.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1267005363&Signature=fh3QYnq3gmKMfbpa4GNMNUhs5gY%3D[/img]


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2010, 15:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
[edit] Ik heb er maar een topic voor aangemaakt, [url]http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?f=10&t=7282[/url]

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 21:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Feb 2010, 15:51
Posts: 33
Location: Scheveningen
Zomertijd... maakt meer kapot dan je lief is :|
nu klaarwakker en vanmorgen niet wakker te krijgen, waarom hebben we vandaag de dag nog te maken met zomer en wintertijd??? :(
Het liefst zou ik nu naar een beachparty gaan met een drankje in de ene hand en..... :cool

_________________
[color=#0040FF]Save water[/color], [color=#FF40BF]drink champagne![/color]


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 21:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
wat maakt dat 1 uurtje nou uit, als je elk weekend het laat maakt en een heel onregelmatig leven hebt. ik heb nergens last van.
of werk je van 9 tot 5 kuswendy? :p

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 22:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Feb 2010, 15:51
Posts: 33
Location: Scheveningen
Ik ben meer een avond mens... dat is het probleem denk ik ;) Slaap liever een uurtje langer dan korter :( Waarschijnlijk ben ik over een paar dagen ook wel weer gewend aan de ''nieuwe tijd'' ... Morgen inderdaad weer vroeg beginnen 8:30 nu al zin in :sleep

_________________
[color=#0040FF]Save water[/color], [color=#FF40BF]drink champagne![/color]


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Dan ben je een "B-mens". Die functioneren beter vanaf de middag en 's avonds dan 's ochtends.
Das geen probleem hoor, want de meest interessante mensen kom je laat tegen. :)
Ik kan ook niet wachten op de komende werkweek. Die weekenden zijn n aanslag op je gezondheid. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 23:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Feb 2010, 15:51
Posts: 33
Location: Scheveningen
Misschien een B-mens maar zeker geen B-keuze ;)
Maar wat zou het leven toch saai zijn zonder weekenden hihi! :d
Ik kan niet wachten tot vrijdag :hat Straks maar eens kijken of er nog leuke parties komen in april, dan worden die zomertijdfrustraties in een klap opzij geschoven!

_________________
[color=#0040FF]Save water[/color], [color=#FF40BF]drink champagne![/color]


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 16:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[quote="MKN"]wat maakt dat 1 uurtje nou uit, als je elk weekend het laat maakt en een heel onregelmatig leven hebt. ik heb nergens last van.
of werk je van 9 tot 5 kuswendy? :p


Dat ene uurtje maakt veel uit als je net dat ene weekend in berlijn bent en de volgende dag een halve marathon moet lopen :x

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 00:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Rijd ik net terug van m'n werk naar huis, dwars door Amsterdam naar Amstelveen. Bij het Mercatorplein sta ik keurig netjes met m'n Vespaatje te wachten voor het rode stoplicht als er een klein Ford Fiestaatje, met zeer luide Noord-Afrikaanse muziek en dito bestuurder evenals bijrijder, vlak naast mij stopt. Wanneer het stoplicht de frisse kleur groen verspreidt geef ik gas en rij rechtdoor voor een paar meter... De Fiesta snijdt mij af, stopt vlak voor mij en de twee jonge heren stappen met veel bombarie uit... Hoe ik het in m'n hoofd haalde om zo dicht naast hen stil te staan, schreeuwde zij naar me.
Opzich geen probleem mee totdat de een z'n vuurwapen laat zien en de ander druk doende is met een of ander vlindermes. Waarom ga ik in Allah's naam zo dicht bij z'n auto staan????
Ik was echt in de veronderstelling dat ik als enige bij het stoplicht stond en dat deze fijne jongens ongeveer een minuut later arriveerde. Dus eigenlijk had ik hén moeten afsnijden én moeten bedreigen met een mes én een vuurwapen alleen al om het lullige feit dat zij heel dicht naast mij kwamen staan...
Helaas ben ik nog op zoek naar een secondhand Desert Eagle en kon ik deze dus nog niet doorladen en testen op deze twee. Het is maar goed dat ik, van nature een lover ben en géén fighter. Vraag me wel af hoelang ik dit soort dingen nog trek, want er komt een moment dat ook dat niet meer lukt. Heb de film Harry Brown nog in het achterhoofd.

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 01:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
nummerbord onthouden?

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 166 67 68 69 7085 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma