It is currently 06 Oct 2024, 14:25

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 05 Nov 2005, 14:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
:cool

Na een nederlaag in de zaal opgepikt door Emre en met de A3 over de A7 richting Amsterdam geraced, om vervolgens op de A10 in de file te belanden... Gelukkig is er dan altijd nog de gastenlijst, maar doordat deze lijst steeds langer wordt lopen de wachttijden ook flink op (lastig als je echt naar de wc moet  ;) )!

Eenmaal binnen was het al aardig vol en was Lee lekker bezig, alleen wist hij het na een hoogtepunt regelmatig heel snel weer in te laten storten door het geluid bijna in z'n geheel weg te draaien...  :\ Sander nam het even na half 2 over en begon het tempo wat op te voeren. De zaal kwam zo redelijk los en een aantal hele lekkere plaatjes kwamen voorbij :D Back2Back draaiden de heren erg enthousiast, al maakten ze zich er af en toe wat makkelijk vanaf (beetje minimaal bij vlagen) en ook nu haalde lee geregeld de door Sander opgebouwde climax onderuit... Toch viel Burridge mij (na alle verhalen hier) nog wel mee hoor, dus van mijn kant geen klachten na gisteravond  :p

:hat

Gewoon een heel gezellig avondje!!

PS. Trouwens vergeten een kijkje te nemen bij Kraak & Smaak...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2005, 14:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Vette avond, en vooral ook druk! Ook veel ' kijk mij ' Panama publiek, maar het merendeel kwam er gewoon voor een lekkere avond housen! Leuk ook dat die truck van de voorkant van de cd buiten stond :) Heel leuk gedaan.

Toen we om 23:50 binnen waren stond Sander al aardig te draaien, maar toen Lee kwam ging het tempo eruit, en toch een paar keer FLINK stil gestaan. Dat viel tegen. Maar laten, zoals Tim zegt, lekker het tempo erin.

Wat een ontzettend vette eindplaten btw zeg. Allereerst Massive Attack - Unfinished Sympathy & daarna Bronski Beat - Smalltown Boy  :cool  :o  :o Hoe vet!!

ps. ook vergeten te kijken bij Kraak&Smaak :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2005, 15:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Inderdaad, die smalltime boy sloeg _echt_alles!

Maar goed, ik vertik het nog naar de Panama tegaan, zolang een feest maar tot 4 uur duurt. Daarvoor ga ik niet meer 4 uur reizen.

Overigens vond ik het een 'leuke' avond, onder de maat van Everybody. Misschien ligt dat toch echt aan het feit dat de ratio 7:3 man/vrouw was  :x

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2005, 15:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Oh, Cirez D - Knockout was de aller-aller-allerlaatste plaat, bedenk ik me net. Bizar lekkere afsluiter, met die andere twee ervoor.

Ik heb me gewoon top vermaakt, ondanks de korte 'Adje van het Padje'-moves  :oops
Everybody is gewoon altijd top, waar het ook is.

Kreeg op een gegeven moment nog een magnum Champagne in mijn handen gedrukt overigens. Van wie die was geen idee, maar ik heb hem niet meer weg gegeven cq kunnen geven omdat niemand wilde :D Alles is voor Brammie!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2005, 16:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Everybody avonden zijn zeker altijd top!! echt jammer dat ik deze editie heb moeten missen, moet dat volgende week maar goed gemaakt worden in paradiso! Hopelijk met een betere verhouding qua mannen en vrouwen 8-)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2005, 20:48 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Na een behoorlijk aantal uren slaap (was nodig), lunch & diner en voldoende koffie acht ik mijzelf in staat om, onder muzikale begeleiding van de gister aangeschafte Everybody on tour CD 1 van Lee, een incoherente impressie te geven van de feestelijkheden van gisteravond  :lol


Na een ruime 10-2 overwinning (en dan liepen wij nog te kloten) tegen de stakkerds van Olympic Wijchen (waarom ga je 2 uur heen en 2 uur terug in de bus zitten voor zo'n wedstrijd :\ ) ben ik naar huis geraced om me om te kleden en vervolgens het gevolg op te halen dat vastbesloten was los te gaan op de klanken van Sander & Lee. De A7 was zo gedaan maar helaas waren Lama en consorten weer met de A10 bezig hetgeen resulteerde in file  :(


Om 0.30 uur bij de Panama aangekomen, schrokken de party-broeders uit Hoorn e.o. nogal van de rij. Gelukkig kon iedereen via de gastenlijst (thanx Jerry/GC voor mijn spot) naar binnen en met deze Everybody-drukte was het verschil tussen beide rijen voor de deur eens wel te merken  :)
Na het gebruikelijke dringen langs de veiligheidskerels en het wegbrengen van de jassen zijn we meteen room 1 binnengestormd, alwaar Burridge reeds stevig aan het rocken was.

De tent was al vol maar stond nog wel stil ondanks dat Lee al op behoorlijk tempo de pompende beats de zaal instuurde. Vanwege Lee zijn programmering kwam hier maar mondjesmaat verandering in; hij liet het na 2 of 3 rockende tracks te vaak te veel stil vallen, niet met een mindere plaat maar met technische capriolen die door het publiek nauwelijks werden gewaardeerd. De draaikunsten van de vinyl-addict uit Bournemouth, UK (hij draait bijna alleen vinyl) zijn welhaast ongeëvenaard maar het publiek in de Panama kwam vooral om uit zijn dak te gaan en miste vaak de ingenieuze manier waarop Lee de tracks aan elkaar mixte.
Pas op zijn laatste plaat It's killing me (hoog gepitched) ging de Panama echt los.

Daarna was het de beurt aan de man waarvoor het grootste deel van de aanwezigen leek te zijn gekomen: Sander Kleinenberg. Hij ging met volle vaart door waar Burridge was geeindigd en bleef dit doen tot hij en Burridge B2B gingen draaien. Het publiek ging mee in de stroom van pompende bigroom tunes tot voornoemde B2B.

Hierbij draaiden Sander & Lee 2 om 2 (roughly) waarbij Lee weer te vaak het tempo eruit haalde.
Pas het laatste deel/uur van de avond stampten beiden echt door tot het einde.
De Panama ging dan ook helemaal los en natuurlijk kwam bigroom tune numero uno Pryda - Aftermath ook voorbij (ook heel erg snel) en duidelijk was dat dit de muziek was die het overgrote deel van de aanwezigen wilde. Beide heren hebben dan ook veel platen van de Everbody on tour CD's gedraaid. Helaas was de avond zo weer voorbij want natuurlijk gingen om 4:10 de lichten weer aan en het geluid weer uit.


[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=209[/img]


Hoogtepunt van de avond was het einde, verzorgd door Sander K. De remix van Massive Attack was waanzinnig en werd gevolgd door een heerlijke remix van Smalltown boy, waarna hij op aangeven van Burridge nog een stukje Cirez D - Knock out deed  :dj

Het was dus een erg goede avond maar voor mij niet top want ik was ten eerste sowieso al wat vermoeid hetgeen mijn partymood niet ten goede kwam. Ten tweede werden er wat mij betreft teveel bigroom tunes gedraaid en dan ook nog op een te hoge speed waardoor ik wat diepgang in de sets miste.

Het geluid in de Panama was deze keer dan niet te hard maar wel zuiver imo; tuurlijk is het op sommige plaatsten  beter maar er zijn ook zat plaatsen waar het minder is. Ook de beveiliging (op dit board vaak beklaagd) deed het werk naar behoren.
Everybody als organisatie is ook altijd goed verzorgd qua aankleding dus de Panama zag er weer top uit. Het was erg druk en een beetje warm in room 1 maar dat mag ook wel een keer! Ik vond het iig niet heel erg hinderlijk en zo'n volle zaal staat toch een stuk beter dan de opkomst bij Jimmy van M een tijdje terug  :)

Het publiek heeft zich goed vermaakt maar duidelijk was dat men vooral kwam voor Kleinenberg en veelal onbekend was met stijl en draaiwijze van Burridge. Dit lijkt op basis van de reviews voor de Everybody on tour CD's hetzelfde met voornoemde CD's waardoor de CD van Kleinenberg veel meer wordt gewaardeerd dan die van Burridge  :8o

[url=http://forum.groovecollection.nl/album_cat.php?cat_id=19]Hier staan nog wat foto's maar de inspiratie ontbrak zowel Tim81 als ondergetekende[/url]

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2005, 22:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Goede reports weinig aan toe te voegen. Lee Burridge draaide wat mij betreft te rustig en Sander draaide lekker met rond een uur of 3 (of was het tien over 3 Tim? :lol) 2 uitschieters. Verder was de avond zelf niet echt een uitschieter puur door Lee zijn platen maar dit is natuurlijk persoonlijk. Tot slot denk ik dat het b2backen van Sander en Lee, wat me in eerste instantie erg cool leek, toch niet echt een toevoeging was, ik vind hun stijlen te veel van elkaar verschillen om goed samen te gaan...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 00:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Overigens vond ik Lee hardstikke vet draaien, alleen op het verkeerde feestje. Als je weet dat dekhengst Sander erna de tent ging beuken dan komen je pling-pling plaatjes (niet denigrerend bedoelt) niet echt tot zijn recht. Zonde eigenlijk?

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and

certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 01:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="emre"]Pas op zijn laatste plaat It's killing me (hoog gepitched) ging de Panama echt los.


Vet hoe die plaat opbouwt, wel jammer dat hij dan na die climax zo kaal terug komt.
Ik herinner me ook nog dat 1 van de heren King Unique - Flashing Lights draaide :cool

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 02:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 04:28
Posts: 199
Location: Amsterdam
Mooie verslagen, mooie geïnspireerde foto's! :)

Geen spijt van de skip. Burridge is vast een heel aardige man met een geweldige persoonlijkheid maar in mijn muziek-straatje is hij verhuisd naar een plek die ik alleen nog maar aan zal doen op verjaardagen etc.

Cryptisch, niet?  :sleep

_________________
electronic forward thinking house music


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 10:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
[quote="Partyhardy!"]Goede reports weinig aan toe te voegen. Lee Burridge draaide wat mij betreft te rustig en Sander draaide lekker met rond een uur of 3 (of was het tien over 3 Tim? :lol) 2 uitschieters. Verder was de avond zelf niet echt een uitschieter puur door Lee zijn platen maar dit is natuurlijk persoonlijk. Tot slot denk ik dat het b2backen van Sander en Lee, wat me in eerste instantie erg cool leek, toch niet echt een toevoeging was, ik vind hun stijlen te veel van elkaar verschillen om goed samen te gaan...


Het was om 3.10 uur wist je mij na afloop te melden...!!
Of ik nog wist welke plaat Sander toen draaide? :roll

Je zou hem toch een mailtje sturen:

[quote]
Lieve Sander,

Welke plaat draaide je vrijdagnacht om 3.10 uur in Panama?

Kus Partyhardy


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 11:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
whaha :roll ja laat ik dat eens doen :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 11:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Laten we het erop houden, dat het een goede avond was:

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=215[/img]

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 13:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
ja we vroegen ons al af waar je nu ineens uit hing, die foto verklaart pas de helft ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 14:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:11
Posts: 53
[quote="snuggle"]Laten we het erop houden, dat het een goede avond was:

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=215[/img]


Holy macaroni! Jip & Janneke champagne!  :o

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 16:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Geen idee wat het was eigenlijk :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 17:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Massive Attack unfinished sympathy remix? Van wie en wat en hoe? lijkt me eeerg gaaf, mits goed gedaan want je kunt het ook zo verkrachten.

origineel een van de mooiste nummers ooit gemaakt. die kan ik soms niet hard genoeg aanzetten thuis.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 17:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ze draaiden gewoon de originele ja en echt saaaaaaaaaaaai, dat is toch niet knallen, bahbah mag dan een mooi nummer zijn maar die hoef ik echt niet als 1 van de laatste platen te horen, hoezo dood draaien... een remix was waarschijnlijk beter geweest ja :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 18:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
jij bent nog steeds wel van het knallen he onno  ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2005, 18:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Partyhardy!"]Ze draaiden gewoon de originele ja en echt saaaaaaaaaaaai, dat is toch niet knallen, bahbah mag dan een mooi nummer zijn maar die hoef ik echt niet als 1 van de laatste platen te horen, hoezo dood draaien... een remix was waarschijnlijk beter geweest ja :p


:lol
Dikke vette plaat, dikke vette ending, daarna nog meer lekkers!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma