We waren om 11:30 binnen. Het was nog lekker rustig en er hing een ontspannen sfeer.
Even over het terrein gelopen.
Er kwam uit elke tent lekkere muziek. Bij Benny Rodrigues & Darko Esser even wezen blijven staan daarvan de laatste plaatjes van meegepakt.
Het begin van Dirt Crew gehoord na een paar foute overgangen hield ik het voorgezien.
vertrokken naar Twistd waar Dacato een heerlijk setje neezette na Dacato een stukje Nomar meegepakt ook heerlijk de diepte in
.
16 bit draaide heerlijke plaatjes waarvan ik soms wel kippenvel kreeg, maar het jammer hiervan was dat er tottaal geen lijn in de set zat.
Wezen kijken bij Peter Horrevorts wat een set echt heerlijk!!!
nog een stukje Alexander Kowalski meegepakt wat allemaal veel leek op zijn vorige set die ik laatst gehoord had. erg saai dus.
Snel na het eind naar Statie gelopen om dat nog de laatste platen van de geweldige Wighnomy Brothers te horen. Wat ik hoorde vond ik niet zo geweldig ook Andomat 3000 was niet zo.
Ben maar vertrokken naar GZG waar geweldig werd gedraaid door Isis. na een paar minuten werd er door een microfoon geroepen dat ze dit deel van het strand gingen afsluiten omdat het anders te gevaarlijk werd door bliksem enzo. erg jammer was dit.
ik heb een sprintje getrokkenom niet al te nat te worden(niet gelukt) naar de 365 tent waar Lee Burridge inmiddels al begonnen was.
die gast zette een lekker setje naar alleen sommige overgangen vond ik wat minder.
Toen nam Steve Lawer het over. Steve was voor mij de man van de avond een heerlijk setje van begin tot eind. kippenvel
Sasha was erg slecht het kon mij totaal niet boeien. okey een paar platen waren heel erg lekker waardoor ik ook uit mijn dak ging. maar zoveel breaks en totaal geen opbouw en acid house+britpop?! what the fuck!!! was ik dan nog de enige die nuchter was???
Heb nog een stukje André Galluzzi gehoord wel lekker maar ik vond het ook niet boeiend, die mc daarintegen geweldig
nog even terug naar Sasha gegaan en de jongens opgehaald.
the end
owja veel GC's weer ontmoet te veel eigenlijk. bijna iedereen die vooraan bijde 365 tent stond was wel een GCer
p.s. doe de volgende keer maar james holden als afsluiter
[url=http://parties.3upnorth.com/#h]Foto's[/url]