It is currently 29 Sep 2024, 06:21

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vakantiebestemming.....
PostPosted: 03 Jul 2007, 18:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
'Toerisme: 10% kiest op seksaanbod'

Jaarlijks worden wereldwijd bijna drie miljoen kinderen het slachtoffer van seksuele uitbuiting door toeristen. Zo'n 10% van de toeristen kiest zijn bestemming op het 'seksaanbod'. Deze cijfers werden gisteren in Parijs geopenbaard tijdens de eerste internationale dag van het verantwoorde toerisme.

De verwachting is dat het sekstoerisme de komende jaren nog verder zal toenemen. Dit omdat toerisme wereldwijd sowieso in een groeiperiode zit. Nu zijn er wereldwijd jaarlijks 842 miljoen toeristen en in 2010 zal dat tot een miljard zijn gestegen. Tegen 2020 zou het verdubbeld zijn tot 1,6 miljard.

Het fenomeen van sekstoerisme is van oudsher het grootst in Azië. Maar het is in opkomst in landen die hun toerisme volop ontwikkelen, zoals Marokko, Hongarije en Tsjechië. Sekstoerisme vindt vooral plaats in gebieden met een arme en laagontwikkelde bevolking.


10%????????? Dat kan toch niet waar zijn???? Begin me opeens te schamen dat ik een man ben.....kan me niet voorstellen dat er meer dan 3 (absoluut) vrouwen in de telling zitten......dus 1/ 10e van het vliegtuig zit volgende week (Praag) met een harde snikkel......

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2007, 18:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 16:29
Posts: 78
Location: Den Haag
Vergis je niet; denk wel meer dan 3. De oudere blanke dames zoeken o.a. de stranden van Gambia op voor de zogenaamde beach boys. (http://en.wikipedia.org/wiki/Female_sex_tourism)

Blijft een feit dat het natuurlijk altijd nog vooral rijke westerse mannen zijn die armere (vaak minderjarige!!!!) mensen in de rest van de wereld uitbuiten om aan hun seksuele voldoening te komen! Bah bah


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2007, 18:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
NEEEE: dat meen je niet wahahahahahaha en die gasten daar maar van armoede zwengelen met die grote roede wahahahahahaha!

Echt 2 jaar geleden iets gezien wat te schokkend voor woorden was: zat een grijs mager mannetje in Bangkok nerveus in een park aan een sigaretje te lurken; beentjes over elkaar gekruisd (zeg maar "de vrouwelijke manier"); beetje nerveus om zich heen te kijken; zaten twee smerig uitziende kindjes naast hem; gok rond de 11 a 12 jaar; oftewel loop er langs en zeg voor de gein: "Hey smeerpijp; ga dat eens lekker met je eigen bloedjes doen....." Mannetje sprong op en speerde als een idioot weg....was het een Hollander....... :x

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2007, 18:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Sowieso heb ik daar echt gasten zien lopen in de "gezelligheids-buurten" die daar helemaal de koning te rijk waren......in Nederland kansloos voor elke vrouwelijke aandacht en daar helemaal de mannetjes met aan elke arm een hoertje......

Maar goed; Bangkok blijft zeker nog een keer de moeite waard om voor de 2e maal te bezoeken!
Vette stad!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2007, 18:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ben nu 2x in Thailand/Bangkok geweest en telkens zie je weer dingen die je liever niet ziet.. eerste keer was met 'n excursie van m'n opleiding (International Tourism Management). We zijn daar bewust wat ongure striptenten ingeweest, met tegenzin! waren er ook snel weer uit. bij 2 vd vijf zagen we gelijk minderjarigen en zijn direct vertrokken. We hadden al vaak wat hoorcolleges e.d. gehad daarover, en het bezoek versterkte helaas ook het beeld :(

wat me het meest dwarszit is hoe de overheid van thailand'erover denkt. ze beweren werkelijk waar dat er géén prostitutie is en dat er slechts "entertainment clubs" bestaan.. :rolleyes 't is maar hoe je het noemt..

pattaya schijnt 't ergst te zijn in thailand. maatje (ook vd opleiding) had daar een conferentie en die zag véél dikke duitsers met kleine jongetjes lopen.. erg clichée maar helaas wel waar...

te triest dat hier niet harder tegen wordt opgetreden! :(


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2007, 19:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Startpakket naar Bangkok is geboekt, van eind december tot medio januari gaan wij lekker rondreizen door Thailand. Bovenstaande info heeft mij duidelijk niet over de streep getrokken, wel alle positieve verhalen van anderen over dit land!


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2007, 20:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Thailand is moooooooooooi. Duiken op Ko Tao is VET!


Zelf nu net Peru/Bolivia verder aan het regelen.
Een vlucht van Lima naar Cuzco is de helft goedkoper als de fucking TREIN van Cuzco naar Macchu Piccu. Fucking ripoff, een of andere maatschappij heeft een monopolie. Plus alles schijnt iedere keer 'vol' te zitten.... maar als je [url=http://thorntree.lonelyplanet.com/messagepost.cfm?postaction=reply&catid=22&threadid=1447916&messid=12764313&showall=true]de ThornThree van de LP leest[/url] blijkt ook dat dat gelul is. Maarja, daar ga je niet op gokken...

...dus betaal je $113 pp voor een treinritje van 4 uur heen en 4 uur terug.
Terwijl je voor dat geld half China door kan reizen :cow

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2007, 11:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ik betaalde 2 euro voor een treinritje* Ayuttaya - Chiangmai, ongeveer 9 uurtjes enkel ;)

* = dan wel derde klas tussen de kippen en locals met houten banken in deze stand: L :)


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2007, 10:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Tim81"]Startpakket naar Bangkok is geboekt, van eind december tot medio januari gaan wij lekker rondreizen door Thailand. Bovenstaande info heeft mij duidelijk niet over de streep getrokken, wel alle positieve verhalen van anderen over dit land!


Thailand rockt verder hoor: Bangkok is de enige stad die ik ooit NOG eens ga bezoeken; zo recht hard in je gezicht; het raast maar door; 24 uur per dag!!!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2007, 11:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Bangkok de enige stad die dat heeft?
Weet niet in welke steden je bent geweest, maar dat hebben er veel meer hoor... ;-)
Bangkok staat niet hoog op mijn 'nog een keer heen'-lijstje.

Hong Kong staat wat dat betreft wat hoger. Wat zeg ik 'wat hoger', een stuk hoger; goed eten, mooi strand, een wereldstad met veel hoogbouw, shop till you drop, en traditionele cultuur....

Daarnaast Kaapstad. Wat een vette stad is dat zeg. Heerlijk laidback, genoeg te doen en vaak lekker weer. Alleen s'avonds niet echt over straat gaan in je eentje.

En als je van hecktiek houdt en altijd wat te beleven: Dehli.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2007, 17:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ben het wel eens met snuggle wat betreft het bangkok verhaal, maar ieder z'n ding/stad ;)

verder deze vakantie nog in Istanbul geweest, koele stad, mooie historie alleen nog weing van nieuwe deel gezien. nog eens heen in het voorjaar denk ik. Ook nog naar Sofia geweest, maar dat viel wat tegen. Niet de moeite en zekers geen relaxe mensen daar :(


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma