It is currently 28 Sep 2024, 19:15

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jan 2008, 13:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Is iemand van hier geweest? Ik ben benieuwd hoe het was. Ik lag in coma op de bank en werd om 1u wakker. Alle energie was echt weg, ik was zo moe. :sleep


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 14:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
Fountain was lekker relax
Eelke Kleijn begon beetje minimaal en saai vond ik zelf maar laaste halfuur was echt gaaf, laatste nummer :cool

en John Aquaviva vond ik echt bagger (N)


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 14:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gezellig even wat mensen gesproken te hebben :)


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 14:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ik werd ook al bestookt met smsjes van panama dat ik gratis kon komen, en gistr ook al voor sandy riviera. maargoed, had andere dingen te doen.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 15:48 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Was gezellig inderdaad. Fountain helaas gemist, Eelke draaide een aantal hele lekkere platen en John Aquaviva draaide zoals hij er uit zag: niet.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 15:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Niemand had echt plannen om uit te gaan hier, maar uiteindelijk met m'n broer op pad gegaan. We kwamen iets na twaalven aan. Fountain was toen helaas al klaar :|
Het was vrij rustig, wat ook wel te verwachten was, dus eerst voornamelijk beetje staan lullen. Daarna toch maar even naar het kleine zaaltje, omdat het daar wat kleiner was leek het ook wat drukker. Er werd nog best redelijk gedraaid ook. Maar binnen een half uurtje toch weer terug.

Toen Jerry nog even gesproken en die had ik beloofd het wat drukker op de dansvloer te maken. Dus na 3 minuten m'n moves te showen op de dansvloer was het bom en bom en BOMVOL. Eelke draaide best lekkere tunes maar ik stoorde me wel licht aan de hoeveelheid breaks. Dat kwam misschien ook omdat het wat rustiger was. Maar het einde van z'n set maakte dat weer helemaal goed.

Tussendoor nog heel even bij de studio wezen kijken, maar daar werd inmiddels bagger gedraaid dus we waren vrijwel meteen weer terug. Nadat eelke klaar was besloten we naar huis te gaan. We hadden het beide weer druk de volgende dag. Bovendien had eelke een redelijk afsluitgevoel gegeven met z'n laatste platen en de eerste plaat van aquaviva deed vermoeden dat hij weer een beetje de diepte in ging.

Al met al zeker een relaxed avondje. De volgende GC avond in panama waarschijnlijk weer present (Y)

ps. Ben wel benieuwd wie nou die chicks waren die de hele tijd rechtsvoor op de stage stonden


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 17:04 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
:lol er waren dus toch meer boarders dan ik had gedacht.
Ik had vanaf 4 uur een nieuwjaarsborrel op mijn werk en ik was al aardig wasted toen ik daar om half 8 vertrok :x Maar goed had jerry beloofd om te komen ivm opnames dus rond een uurtje of half 11 was ik in de panama. Boel installeren en ff een biertje drinken met jerry, knetter en jeroen.

Avond begon lekker rustig, fijn setje van fountain en beetje bij beetje kwam het publiek binnen stromen. Na Fountain was het tijd voor eelke die ook weer erg prettige platen bij zich had en het uiteindelijk werd het ook nog gezellig op de dansvloer. Na eelke was het tijd voor John Acquaviva setje mocht eerst niet worden opgenomen maar jerry had na 5 minuten praten toestemming :lol

Setje van John was zozo maar laatste half uurtje was nog wel ok.

Prima begin van het nieuwe jaar.

Saithn: volgens mij stond de vriendin van eelke op de stage samen met een andere vriendin.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 17:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 31 Jul 2005, 01:52
Posts: 123
Location: Rotterdam
Eindelijk ruimte op de dansvloer! ;)

John Acquaviva was trouwens niet echt bagger maar had een aantal mindere stukken.
Vreemde platenkeuze was hierin zeker geen bevordering van het geheel.
(de verzamelaar "alle 13 nog op pianoles" en "toeters, bellen en een xylofoon")

Maar goed feestje voor een moeilijke datum. (Y)

_________________
Heb ik dat gezegd?


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 18:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[quote="Harmen"]
Saithn: volgens mij stond de vriendin van eelke op de stage samen met een andere vriendin.


Ik dacht al, dat moeten bekenden zijn :)

Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 19:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Harmen"]

Saithn: volgens mij stond de vriendin van eelke op de stage samen met een andere vriendin.


Pics or stfu!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2008, 22:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
muzikaal gezien vond ik het wel goed in de panama. Kende het werk van Eelke Klein niet, maar dat trok zeker tegen het einde goed bij. Acquaviva draaide hetzelfde als altijd, en ook al is het vrij plat, dansbaar is het zeker imho.

wat ook relakst was, was dat het wat rustiger was in de panama. Niet een half uur in de rij staan bij de garderobe en niet als een sardientje op de vloer staan. Het had wel iets drukker gemogen, maar liever dit dan zo'n 5 days off avond waarop er 10% meer mensen inde venue staan dan eigenlijk nog leuk is.

_________________
"We're fools whether we dance or not, so we might as well dance." Japanese Proverb


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 10:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Vond het erg gezellig! Toffe opkomst ook nog ondanks nieuwjaar en de eerste Vrijdag etc. Al met al erg leuk :)

Had niet het idee dat ik heel minimaal draaide maar zal ff wachten op de setjes, eerste half uur weer ik niet meer precies wat ik erop heb gelegd. Geluid ging halverwege mijn set ook wat harder dat kan ook veel verschil hebben gemaakt

Was trouwens op het podium idd mijn vriendin + vriendin van zwager ;)


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 10:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Neem je die ook mee naar Breda de 19e? Ik wil wel wat om naar te staren terwijl ik mn moves sta te maken :cow


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 11:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
:rolleyes :lol het is dat ik moest werken anders was ik hier ook bij.
eelke is en blijft top :D (Y)


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 12:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Gezellig avondje, begon wat rustig maar rond een uur of 1.15 uur stond de dansvloer wel goed vol. Eelke was lekker bezig met erg melodisch gemixte platen ;)

Vond het geluid trouwens best wel goed! Kon alles goed horen in de booth, is lekker werken.

Heb Acquaviva gemist, ben benieuwd naar de podcasts...


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 20:56 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Jammer dat ik t heb moeten missen.
Op naar de volgende GC avond (Y)


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2008, 23:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 19 Oct 2006, 14:00
Posts: 50
Location: Amsterdam
Probeer ik me te verdiepen in diepe, atmospherische, sexy en chique muziek, gaat Aquiviva een technoplaat neerleggen...

zoals Jerry al zei; "LET OP, je krijgt -als het zo doorgaat - een professionele demonstratie van het laatste restje publiek wegdraaien"

En Jerry kreeg gelijk!

heeft iemand nog op de VJ gelet trouwens? WAT een kunstenaar! :8o

_________________
Rogier de Vliegenier
aka "Meester Moeilijk"


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2008, 03:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ja deed hij netjes. Ik hoorde van m'n broer dat het wel dezelfde beelden waren als met howells met nieuwjaar


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2008, 15:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
[quote="SnuggLe"][quote="Harmen"]

Saithn: volgens mij stond de vriendin van eelke op de stage samen met een andere vriendin.


Pics or stfu!

:lol

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2008, 10:59 
Offline
just started
just started

Joined: 09 Jan 2008, 10:57
Posts: 1
Location: Netherlands
[quote="Dj Cambyses"][quote="SnuggLe"][quote="Harmen"]

Saithn: volgens mij stond de vriendin van eelke op de stage samen met een andere vriendin.


Pics or stfu!

:lol

:roll hahahaha inderdaad vriendin Eelke enne schoonzusje van vriendin Eelke, snappen jullie em nog? :cool

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma