It is currently 15 Nov 2024, 17:53

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 18 Sep 2005, 12:34 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zo.

Dat was een heel leuk nachtje!

"Ja hallo, 'Desmond' en ik sta misschien bij Jerry, anders bij Groove Collection."

'O ja, die heeft +20, loop maar door.'

Zeer vaag, maar wel heel fijn (dus bedankt nog, Jerry!). De Panama dus. Da's altijd even afwachten met wat voor vlees je in de kuip krijgt. Soms kan het daar supergezellig zijn (ik herinner me nog verscheidene keren met Markus Schulz en konsorten), maar soms is het ook niet helemaal de place to be, wat mij betreft dan. Zie verder ook de hele discussie over wat wel en geen goed feest is elders op dit board.

Hoe dan ook, snel de jas weggebracht en bij de garderobe tot de ontdekking gekomen dat ik geen jas aanhad, dus hup, naar de WC en naar boven de grote zaal in. En waar ik al een klein beetje bang voor was was ook zo... Matthew Dekay draaide nog niet! Dus ik probeerde door het VJ-geweld heen te kijken wie er dan als eerste aan slag was. 'A'.. 'O'.. 'N'.. 'S'.. 'L'.. 'I'.. 'N'. Hmm.. Naja, hij draaide best lekker opzich.

Alleen, en daar gaan we weer, het publiek deed toen nog niet mee. Dus dan heb je eigenlijk nog geen feest ook. Tijd voor drank dus, en even rondkijken wie er allemaal zijn. Naast mp3jee, lalaBB2, sander en lapunked niet bewust iemand bekends zien lopen nog. Wel een boel engelse toeristen, gezellige vrouwtjes die wat onwennig half op het podium stonden en een heleboel verloren gasten, waaronder een enorme neger die iedereen vermaakte met precies de juiste vorm van dansvloerkolder die je in zo'n situatie kunt gebruiken.

King Unique! Ik was helemaal vergeten dat die er ook was! Waar het publiek eerst voorzichtigaan de dansvloer stond te verkennen ging nu best wel iedereen klaarstaan om los te gaan. King Unique was zonder meer niet eentonig bezig, en dat was goed! Ze gingen ook nog best lang door en na ff langs de kant te hebben gestaan om uit te hijgen gaven ze de scepter over naar toch wel de man van de avond, Matthew Dekay.

'Man van de avond'? Wat zijn dit voor niet-Desse teksten?? Welnu, als een van de weinige uitzonderlijke gevallen, was dit de man die de avond maakte voor mij. En natuurlijk gaat het dan weer om de combinatie van publiek, DJ, enfin, Eigenlijk al vanaf de eerste plaat wist ie het publiek samen te brengen (met een enorme voorzet van King Unique natuurlijk), en de spanning eigenlijk steeds verder omhoog te brengen. Hij draaide, zoals we van hem gewend zijn, een hoop eigen werk, met als absoluut hoogtepunt toch wel de 20 minuten versie van Bad. Dit deed me denken aan Chris Fortier die op een gegeven moment met een hele lange remix van Rapture kwam, en mensen herkenden het pas bij de eerste vocals op de 12e minuut. Geweldig!

Ja, zo simpel ben ik dan op zo'n moment op een feest, maar het werkte wel als een idioot. Iedereen ging helemaal los. Twee meiden bij ons voor waren met hun vriendjes stappen en besloten eventjes dat ze elkaar leuker vonden dan hun vriendjes (de uitdrukkingen op het gezich van die gasten was overigens weer priceless). Die enorme neger liep met dames over de dansvloer te sjouwen en zelfs de meest geborneerde gezichten konden alleen nog maar lachen en lol hebben. Zo moet dat!

Toen was het eigenlijk een beetje gebeurd. Het hoogtepunt was bereikt dus omdraaien, peukie roken en slapen :roll Nee, Matthew draaide rustig verder, en het werd langzamerhand inderdaad wat rustiger op de dansvloer ook. Rond een uur of half 5 had ik het ook bekeken. Het feest zat er nog steeds in, maar ik was moe. Tijd om te douchen enzo.

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 12:42 
GrooveCollector
GrooveCollector

De gastenlijst... inderdaad...

Goedenavond, hallo.. onder welke naam? Laura Spierenburg... Spierenburg.. mmmmm Laura? ja...
(ander dame bij de gastenlijst) staat ze misschien hier?? mmmmm uuuhh.. door wie staat je op de lijst? GC, jerry... OOHHHH jerry ja is goed... loop maar door... :) Grappig..

Was weer een gezellig avond, vol met sinas en paffers en gezellige mensen. Veel blije gezichten gezien... Ook een aantal van het board die ik eigenlijk nog niet ken.... Misschien dat volgende week daar een beetje verandering in komt...

PostPosted: 18 Sep 2005, 13:14 
Site Admin
Site Admin

[quote="des256"]Rond een uur of half 5 had ik het ook bekeken. Het feest zat er nog steeds in, maar ik was moe. Tijd om te douchen enzo.

Half 5 ?!?

tot hoe laat zou dit duren dan ?
vergunnning toch rond tot 5 uur, maar maken ze er nog geen regel van.
Alleen wanneer ze zin hebben en het er druk genoeg voor is ?

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 13:26 
GrooveCollector
GrooveCollector

denk dat het er zowiezo druk genoeg voor was, maar het was half 4 inderdaad. Ik had "een half uur voor het einde" aan de ene kant van m'n hoofd hangen en "feesten duren tot 5 uur" aan de andere kant van m'n hoofd, toen ik het opschreef.

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 13:37 
Site Admin
Site Admin

:lol

ok dan

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 14:35 
GrooveCollector
GrooveCollector

Nils Noa opende in de panama btw, verder is mijn hoofd nog even te duf voor iets uitgebreiders  :x .Ik zal het later nog eens proberen.

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 15:25 
GrooveCollector
GrooveCollector

dibbedib... jaja!

:party

... en toen gingen we weer naar huis nadat ik de portier een 2 euromuntstuk in z'n hand plaatstte en m'n laatste pilletje, die ik per ongeluk aan 'm gaf, weer terug nam.... :roll

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 17:19 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ondanks de plakkerige barren en dito dansvloer was dit een zeer aangenaam feestje (voor ik weer een veeg uit de pan krijg: het voorstaande is overdrachtelijk bedoeld). Er hing een warm sfeertje, waar ik op geheel eigen wijze van heb kunnen meeprofiteren. Muziek was goed tot Mathew Dekay aantrad. Toen werd de muziek namelijk nog beter. Dekay weet simpelweg hoe hij een feestje moet bouwen (ja Des, SFEER !! :)) en draaide er vrolijk op los. Met de tekst 'till five' nog op mijn netvlies maakte ik me rond vieren op voor nog een uurtje vuurwerk. Om 03:59 kondigde de MC echter aan 'last dance for everyone'. Een behoorlijke deceptie en aanleiding om bij mij thuis nog een flinke neut achterover te tikken.

Anyway, goed feest en het toont maar weer eens aan dat de Panama timmert aan de juiste weg.

maar als ik drink dan gaat het wel.

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 18:17 
GrooveCollector
GrooveCollector

Het was inderdaad een erg leuk feestje! Nils Noa opende het rustig maar lekker, waarna King Unique volgde met een uurtje heerlijke, opzwepende muziek (hoewel ik af en toe het bliepjes-gehalte toch net iets te hoog vond :P). Matthew maakte het geheel natuurlijk op geheel juiste wijze af met een 2 uur set waarin zijn sound weer erg duidelijk naar voren kwam.
Een geslaagde avond dus!

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 19:34 
GrooveCollector
GrooveCollector

Supervet feestje. Eerst ff chillen bij proluctors, vervolgens ff kijken bij nils noa waar ik nog niets van gehoord had, en die stond al behoorlijk te pompen :D

Toch nog even terug naar proluctors om vervolgens klaar te staan bij het begin van king unique. Ze begonnen erg matig imo, maar naarmate de tijd vorderde werd hun set (of hoe noem je dat met live zooi) steeds vetter te worden. Uiteindelijk vond ik hun einde toch ook wel erg vet.

En toen begon Matthew... Niet normaal wat een vette set :D pompen als een gek.
Toch nog even gaan kijken bij cris lake en rhythm code, wel relaxed maar toch waren we snel weer bij matthew te vinden

Was echt een leuk feestje met goede sfeer :)

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 20:28 
Moderator
Moderator

Nou... 't was een apart avondje voor mij gister... wel leuk op zich, maar onverwachts.
Ik moest zelf in Amstelveen draaien, maar dat was errug rustig... te rustig... stil  :rolleyes  We besloten toen om half 2 te stoppen en naar de Panama te gaan. Grappig om dan om uur of 2 nog de Panama binnen te lopen. Matthew Dekay was aan 't draaien. 't was lekker druk en er heerste een leuke party-sfeer. Dat doet Matthew toch altijd erg goed.... hij weet een leuk feestje te bouwen. Leuke uitstraling heeft ie ook. Zelf vond ik 'm wel erg licht draaien. Zat maar weinig diepgang in z'n set. Soms dacht je van hé, hij gaat wat dieper, maar dan trok ie al snel weer naar de melodietjes... af en toe zelfs gewoon trance. Muzieksmaak blijft iets persoonlijks, maar hij liet gister wel zien wat een goeie dj hij is... party!

Al met al een leuke avond gehad   :cool

Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 22:40 
GrooveCollector
GrooveCollector

Erg toffe avond! :cool

Bij binnenkomst stond Nils Noa te draaien die echt onwijs lekkere platen erop gooide! inderdaad al lekker pompend :D Ondergewaardeerd talent :cool dat beloofde een mooie avond te worden en dat werd het!

Vervolgens King Unique die volgens mij niet live aan het werk waren want hoorde platen van andere artiesten voorbij komen dus lijkt me sterk. 1 van de hoogtepunten uit hun set was Luke Dzierzek - Echo :p Super set in ieder geval!

Om 2 uur begon Matthew en weer een heerlijke set, ik vond de diepere platen echt top, de trancy platen als Clearing The Mind en die Bad 2005 remix hoeven van mij niet meer, snap niet dat hij die nog draait... Uiteraard gelukkig wel zijn remix van Sasha - Belfunk gehoord! LOS! :cool en hij sloot af met een waanzinnig knal plaat met vette gitaar erin! Waardige afsluiter van een super avond! 8-)

De sfeer was ook erg relaxt, gezellige lachende mensen, niet te druk, feesten geblazen! :) Zo hoort het!

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 01:35 
Site Admin
Site Admin

Heb je het nog aan hem gevaagd over die Belfunk ? :p

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 09:15 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Jerry"]Heb je het nog aan hem gevaagd over die Belfunk ? :p

haha nee helaas :( we zullen nog even moeten wachten vrees ik...

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 12:11 
GrooveCollector
GrooveCollector

ja die remix van belfunk is echt vet

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 17:30 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="mp3jee"]
... en toen gingen we weer naar huis nadat ik de portier een 2 euromuntstuk in z'n hand plaatstte en m'n laatste pilletje, die ik per ongeluk aan 'm gaf, weer terug nam.... :roll

whaha heerlijke actie! :p

[quote="Saithn"]ja die remix van belfunk is echt vet

Inderdaad! :D Die "Titelloos" van hem knalde er trouwens ook lekker in! Link om hem te downen: hxxp://s28.yousendit.com/d.aspx?id=2MTF ... WAQ7O34V1A
Nila Noa sloot af met Montero - Captain Hook (House mix) ook erg fijn :cool

Verder jammer dat ik niks van Chris Lake gehoord heb, ben niet in de kleine zaal geweest.

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 17:50 
[quote="lapunked"]De gastenlijst... inderdaad...
Goedenavond, hallo.. onder welke naam? Laura Spierenburg... Spierenburg.. mmmmm Laura? ja...
(ander dame bij de gastenlijst) staat ze misschien hier?? mmmmm uuuhh.. door wie staat je op de lijst? GC, jerry... OOHHHH jerry ja is goed... loop maar door... :) Grappig..

haha ik dacht dat ik de enige was, begon me al zorgen te maken toen m'n naam er niet op stond maar dat was dus niet nodig! Toen ik de naam 'jerry' liet vallen begonnen ze hard te lachen. :D Echt een vette avond gehad, het was goed druk (dus niet tè druk!) en Nils Noa, tot die avond voor mij nog een grote onbekende, opende erg sterk. Ook de jongens van King Unique toverden vele vette beats uit hun laptop/cd speler (?), en het publiek ging aardig los. Matthew Dekay sloot af met een lekkere set, waarbij Greece 2000 in één of andere mij onbekende remix het hoogtepunt was. Helaas gingen om 4.00 de lichten al aan, had gehoopt dat ie nog een uurtje door zouden gaan.

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 18:29 
GrooveCollector
GrooveCollector

partyhardy wrote:

Inderdaad!  Die "Titelloos" van hem knalde er trouwens ook lekker in! Link om hem te downen: hxxp://s28.yousendit.com/d.aspx?id=2MTF ... WAQ7O34V1A

hxxp:// bla die bla... hmm... hxxp is waarschijnlijk een nieuw protocol :roll

Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 12:31 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Partyhardy!"]Erg toffe avond! :cool

Bij binnenkomst stond Nils Noa te draaien die echt onwijs lekkere platen erop gooide! inderdaad al lekker pompend :D Ondergewaardeerd talent :cool dat beloofde een mooie avond te worden en dat werd het!

Vervolgens King Unique die volgens mij niet live aan het werk waren want hoorde platen van andere artiesten voorbij komen dus lijkt me sterk. 1 van de hoogtepunten uit hun set was Luke Dzierzek - Echo :p Super set in ieder geval!

Om 2 uur begon Matthew en hij sloot af met een waanzinnig knal plaat met vette gitaar erin! Waardige afsluiter van een super avond! 8-)

De sfeer was ook erg relaxt, gezellige lachende mensen, niet te druk, feesten geblazen! :) Zo hoort het!

Weinig aan toe te voegen hier! Alleen dat ECHO duidelijk de allerbeste track van de avond was! en dat King Unique ook nog Rozzo - Blue draaide. Nils Noa's ene laatste plaat een climax had die niet normaal was, en een vette remix van Killa draaide! En dat de afsluiter van DK volgens mij een nieuwe Flash Brothers plaat was. Onwijs vette plaat!
Overall een super vette avond dus al had DK wat meer melodisch mogen draaien, vond zijn set duidelijk de minste van de avond en die ik ooit van hem gehoord heb.

Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 22:28 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Tijs"]
En dat de afsluiter van DK volgens mij een nieuwe Flash Brothers plaat was. Onwijs vette plaat!
.

Flash Brothers - Faith In Love Dub ofzo mischien? was niet helemaal helder meer toen. :lol

Maar het was in ieder geval weer een relaxte avond daar in de panama. Super genoten weer van de muziek en ik kijk alweer uit naar vrijdag. :hat

Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00