Zaterdag 2 juli was het weer tijd voor een onvervalst dagje techno.
De weersverwachtingen waren goed tenminste volgens onze eigen erwin krol. Nou dat heb ik geweten...onderweg op de fiets naar apeldoorn al meteen een flinke bui..nog geen 20 minuten onderweg en alweer nat geregend....
Vanaf Amsterdam Sloterdijk werden we met de bus naar het festivalterrein gebracht. Fouilleren ging snel en ook werden hier de ticketbox kaarten gescand. Dit ivm de grote hoeveelheid valse kaarten die in omloop zijn (zo werden dus ook 4 personen zonder pardon weggestuurd
)
Het terrein was op precies dezelfde manier ingedeeld als vorig jaar. 3 tenten (minimal, "deep" techno en hard techno) en een mainstage.
Bij binnenkomst maar meteen bonnen gekocht voor eten en drinken en ook meteen maar een broodje shoarma naar binnen gewerkt.
De hele dag een overal geweest behalve de hardstage. Nou ja we hebben even gekeken bij dj rush maar die was op hardcore niveau aan het rammen dus daar zijn we maar snel weggegaan. Het was wel de populairste tent helemaal bomvol zelfs tot buiten de tent stonden nog mensen.
Muzikaal was het niet zo leuk als vorig jaar vond ik. Sfeer was wel goed uitbundig en gezellig dj's die ik goed vond waren:
Shinedoe - hele diepe minimale techno, zou zelfs goed kunnen op een progressive feest.
Steve bicknell - offbeat techno, 3 decks set supertechnische dj!
Bart skills - goede opbouwende set
Rond 21:30 vertrokken, kan niets anders zeggen dan een goed georganiseerd feest met goede dj's. Jammer voor de organisatie dat een x aantal ajax hooligans rond een uur of 11 nog gratis op het terrein wilde komen (las dat de ME er zelfs nog bij moest komen)
Op naar extrema outdoor!