It is currently 28 Sep 2024, 20:12

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 68 Next
Author Message
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 01:22 
Offline
just started
just started

Joined: 25 May 2006, 01:04
Posts: 19
Location: The Netherlands
Arg..Ik wil weten wat Diggers allemaal gedraaid heeft :roll


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 01:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
De afsluiting vond ik nogal vaag. In de eerste plaats omdat de mixed stage nog rustig 10 minuten verder ging terwijl het verder overal al stil werd. Je zag mensen echt om zich heen kijken van "wat nu?". De afsluiting zelf was qua visuals wel aardig met die vuren enzo, maar de soundtrack die ze eronder hadden gezet, wat moest dat voorstellen? Waarom niet gewoon wat vrolijke dansmuziek zodat iedereen de dag met een glimlach kan afsluiten? Dit was een soort onheilspellend gerommel (ik stond naast een tent dus ik kon niet goed horen wat het was). Iets wat je eerder zou verwachten voor een opening ofzo, niet voor een afsluiting van de dag.
Ze hadden wat mij betreft wel wat minder geld mogen uitgeven aan die afsluitingsact, zodat ze wat minder kaartjes hadden hoeven verkopen. 5000 man minder had al flink wat irritaties gescheeld denk ik. Die Future Funk was echt geen doorkomen aan, en door de centrale ligging moest je daar helaas vaak langs als je een beetje van stage wilde wisselen. Dat maakte dat ik op het eind niet naar Lawler ben gegaan, hoewel ik die best graag wilde zien. Het idee om weer door die massa te moeten ontmoedigde me gewoon.
Verder ook een hoop dingen die wel goed waren hoor, daar niet van. Toiletten waren prima, bij eten en drinken hoefde je nauwelijks in de rij, en de muziek was gewoon prima. Ook fijn dat er een in/uitgang bij de Lakeside was. Dit jaar weggegaan zonder files bij de uitgang. Dat was vorig jaar wel anders.


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2007, 01:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="tango"]PS. 2 Glannie, over holyland was niet Sido, maar ik...Volgens mij was je toen ook nog niet helemaal de oude ;)

bwahahaha wat erg... ik zou echt zweren... sorry!!
zo zout heb ik het nog nooit gegeten :roll
Wat een mooie dag :8o

Top
   
PostPosted: 23 Jul 2007, 08:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Apr 2006, 22:42
Posts: 132
Location: Manila, Philippines
[quote="nigel_dj"][quote="Maarten"]
[youtube]http://youtube.com/watch?v=MOByy-WmwAY[/youtube]



Ik zal zo nog wel even een betere versie uploaden, want Youtube heeft de kwaliteit aardig verneukt...


cool filmpje!!! track die je hebt gebruikt klinkt heel bekend. ben erg benieuwd naar de titel!!!
:)

Dat is Pryda - Murani (als ik het me goed herinner sloot Digweed daarmee af).

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 09:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Overigens, als Digweed 1x het publiek in heeft gekeken is het veel!
Ik zei nog tegen iemand dat al zou het hele publiek NAAKT zijn, dan zou Diggers het nog niet merken! Volgende keer gewoon in 1x allemaal weglopen, kijken offie het door heeft :p


Ps. in zijn set van 10DaysOff zitten veel platen die hij ook draaide op Extrema. Zijn eerste plaat daar is gruwelijk: volgensmij draaide Jimmy van M die ook op Extrema.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 10:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Snuggle, ik ben halverwege digweed zijn set ziek geworden (broodje beenham waarschijnlijk) en ben toen stilletjes naar huis vertrokken.

Geen idee welke dj's ik nou precies heb gezien, ik heb totaal niet op de lineup gelet. Wel veeel gedanst... Wat mij trouwens erg opviel was dat veel mensen toch liever stilstaan en naar de dj kijken. Ik voelde me bijna een vreemde zodra ik begon te bewegen.

Pluspunten: toiletten, bars, geluid, decoratie, 80's podium!

Minpunt: zitgelegenheid.

Volgend jaar weer!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2007, 10:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="Matthew B"][quote]Vooral met onze stoel, wat was die praktisch.


haha... dan zat jij dus bij lakeside naast ons jointjes te draaien! (Y)


haha ja ideaal was het, gewoon ff lekker zitten om jointje te draaien, of op de stoel springen, of om mensen te zoeken :D

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 11:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Extrema was weer VET!

We waren rond 12 uur op het terrein, we kwamen met 50 man uit mn dorp met de bus. Eerst even bij de mixed gekeken, daar gaat heel die groep dan staan. Zitten geen liefhebbers bij, meer mensen die 'gezellig' wat willen drinken en de muziek nauwelijks horen. Zeker op de plek waar ze stonden, uit de wind dus je hoorde de muziek nauwelijks. Heb maar meteen afscheid genomen van 45 man en met een groepje wat gaan lopen. Ananda mee gepakt in de Techno Dome, dat begon al goed! Daarna via Extrawelt de rest wat gaan verkennen. Ik wilde graag SOS zien maar ik hoorde dat die hun vlucht hadden gemist dus maar doorgelopen naar de Lakeside want daar ging het beginnen! 16bits lekker met o.a. Earball en twee Pryda-platen. Howells was ook errug lekker.

Op dat moment waren we nog maar met zn tweeen dus weer even terug gelopen. Rond die tijd kreeg ik weer last van mn maagzuur (heb ik vaker, verpest echt heel de dag), even achter een schuttinkje over mn nek gegaan en toen ging het wel weer redelijk. Nog even langs de Techno Dome geweest, daar was het te druk en ik voelde me nog steeds niet zo best dus maar gekozen voor de 'luwte' van de Mixed, om daar lekker in de regen af te sluiten bij Lawler.

Al met al een erg leuke dag maar ik baal weer dat ik me de laatste 3 uur niet zo best voelde, daardoor had ik Digweed in die drukte maar gemeden, waar ik nu wel spijt van heb.

Weer een paar GCers leren kennen, o.a. Steelo, Chefke, FirmaGezellig, Snuggle. En nog meer aanspraak gehad door mn shirt :)


Last edited by Frenkieee on 23 Jul 2007, 18:33, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 11:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 22:08
Posts: 208
Goed te lezen dat het een topdag was! :)


Had er zo'n zin in, super lineup, lekker weer, goeie groep met vrienden, wat kan er mis gaan??
Helaas nog geen kwartier binnen of vriendin belt dat ons net gekochte huis, waar wij en een aannemer nog aan het klussen zijn , deels blank staat. Muren en plafonds zeiknat/bruin, vloer boven staat blank... :(
Inmiddels waren er al vrienden aan het helpen met water dweilen, gaten in het plafond boren om water te laten weglopen maar ja kon niet vrolijk gaan zitten feesten, tenslotte ook mijn huis....

Echt zwaaaaaaar kloten, maar goed, uiteindelijk zondagavond balans kunnen opmaken: paar plafonds overschilderen en veel muren, plus een nieuw parket vloer boven....

Hehe erg maar waar: baal er nog steeds meer van dat ik Extrema grotendeels gemist heb! Later maar ff 3voor12 checken .


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 11:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Tjeeemig, wat een verhaal. Dan is je dag moeilijk op gang te krijgen denk ik zo. Sterkte met opknappen. (Y)


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 12:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Zo, wat een heerlijke dag zeg :cool

Rond 12.00 uur binnen en 2e uurtje Fine Taste gehoord, klonk goed en beide heren waren lekker aan het lachen. Top!
Phatjak nam het van hen over en dat vond ik zeker niet onverdienstelijk. Goede flow en dikke tracks. Die zou ik ook wel eens in een club willen horen.

Vervolgens Chris Lake. Hem had ik al een keer eerder gehoord in Hotel Arena, waar hij een goede, dikke set neerzette. Hier was het echt laf en te housy voor de Lake Side. Beetje jammer vond ik, haalde de flow er een beetje uit.
Toen maar richting S.O.S gegaan, die tot 15.45 uur nogsteeds niet waren komen opdagen (N)
Weer terug naar Lakeside voor 16 Bits, gezellig en heerlijk. Ik stond buiten (boven het water) en daar klonk het geluid overigens prima (in tegenstelling tot eerdere berichten van het geluid 'binnen'). Na 16 Bits, stukje Howells en toen naar Mixed.
Daar einde van Pete Tong gehoord, die zelf lekker door de mic aan het blèren was...haha
Junkie nam het over en begon een beetje rommelig maar pakte het daarna volledig op. Zijn style en het publiek ging mee. Ondanks dat "Today" van zijn vorige album is, knalde die er echt gruwelijk in. Mooi kippevel momentje op mixed was dat!

Daarna terug door de regen richting Lakeside voor Diggers. Had nog een uur voordat hij begon, Jimmy van M was nog bezig. OK, de afgelopen jaren heeft deze man heel goed zijn best gedaan om in te draaien voor Digweed, maar op een festival als extrema vind ik het niet kunnen wat hij deed. Begrijp me niet verkeerd, WEL dikke tracks en WEL goed gemixed, alleen volledig niet op het juiste moment voor op een festival. De avond is reeds gevallen en je kruipt naar het einde, volgens mij wil men dan knallen in plaats van inkakken. Dit vond ik een beetje zonde :rolleyes

Digweed op het einde, man of the day :tune


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 12:08 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Wow... wat een geweldige dag! :o :D

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2007, 12:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 15 Jan 2006, 13:27
Posts: 258
Location: nl
[quote="martypants"]is er dan helemaal níemand naar holden geweest? dat was zo vet.
De keuze tussen Digweed en Holden was voor mij niet moeilijk, Digweed rules!

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 15:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Die gasten in dat Pino pak en dat Elvis pak lopen op elk festival verkleed rond.Die neger heeft heel zijn garderobe kast vol hangen met maffe pakken.Dus dat was geen vrijgezellen feest,die gasten zijn gewoon een beetje prettig gestoord.


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Extrema outdoor 2007

Eindelijk was het zover en mochten we de wei weer in bij het mooie natuurgebied
bij Best, waarbij 35.000 mensen er voor zouden zorgen er aan het einde van dag niet veel meer van over zijn
We hadden dit keer niet gekozen voor de auto, maar een ander prachtig vervoersmiddel en wel de ‘ kwibus ‘
De meeste onder ons kennen de bus wel, of zijn zelf een keer met die bus mee geweest…
Alles goed en wel zaten we om omstreeks half tien al ons eerste biertje en voelde ik me net een alcohol verslaafde…. De eerste beat galmde al lekker door de speakers en niemand minder dan Hernan Cattaneo
had de eer om te openen en dat deed hij verdomde goed hahaha.

Eenmaal daar gekomen hoorden we de in de verte de beats al door de bossen galmen, maar eerst wachten
ons nog de mooie vredige tocht door de bossen bij Best….. Altijd wel lache om te zien hoe iedereen er dan bij loopt en aan het einde van z’n feest iedereen nog eens te bekijken haha :D Zelf was ik uiteraard geen haar beter…

Binnen gekomen zijn we als een stel gekken naar de main gestormd waar onze vriend Warren Fellow aan het draaien was.. Hij deed dat zeker niet slecht, zijn stijl leent zich er eigenlijk niet voor om zo vroeg op de dag te openen met 26 graden en een strak blauwe hemel. Maar hij deed zijn best en kreeg zelfs meerdermalen de handjes in de lucht….Zoals je kan verwachten van Warren fellow.

Daarna zijn we bij Gabriel Ananda wezen buurten die de hele tent al weer op zijn kop had gezet met zijn diepe minimal platen, de tent zelf was echt super vet aangekleed met al die lampjes. Alleen die hitte die daar hing was echt niet normaal. Na zijn set zijn we even een klein rondje gaan maken over het terrein wat er gewoon heel erg vet uit zag…Als ik kijk naar Dance Vally, hoe schraal het daar allemaal is aangekleed voor twintig euro meer???

In afwachting van de S.O.S brigade hadden we al een mooi plekje verworven op de Futeru Funk Stage…Laat ze aub volgend jaar dat als main stage gebruiken.. Helaas kwam de S.O.S pas een uur later opdagen en waren wij al vetrokken naar Lakeside waar wij de rest van de dag ons tentenkamp zouden opslaan… Jeroen ( Firma Gezellig) Was bang dat er hoog water zou komen en heeft eigenlijk vanaf 16.00 – 20.00 op het hekwerk gezeten voor dj hahaha en iedereen een beetje op lopen jutten zoals een echte entertainer betaamt.

Zag bij binnenkomst al weer een hoop bekenden staan wat toch wel goed doet aan de sfeer….Je weet wanneer je iemand beet pakken en kan laten voelen wanneer er weer eens kippevel op je arm verscheen en uiteraard wanneer iedereen de lampen in klom ( tip aan de organisatie.. Zorg dat er meer lampen hangen want nu werd het op sommige plekken een beetje te druk aan het plafon. )

Vond in tegenstelling tot de laatste keer in Panama de 16 bits erg lekker draaien met als hoogtepunt toch wel
Pryda – Motherferry’s en Armed achter elkaar te draaien….. Uiteraard hebben we ook weer een hoop eigen werk voorbij horen komen… Toen was het de beurt aan Danny Howells , al snel voerde meneer het tempo op en nam de zaal mee op zijn tocht 100 meter onder de grond… Wat heb ik die twee staan springen, gek doen, schreeuwen, Danny aanbeden samen Chefke helaas werd dat bevestigt door Danny Doormiddel van lachend zijn middelvinger op te steken… De man had het duidelijk naar zijn zin…Ik vind dat wel iets extra’s geven als een dj gewoon ook los gaat achter de tafels en de hele boel op jut…..

Eenmaal bij gekomen van al dat geweld kwam Jimmy van M zijn ding doen en deed dat zeker te weten..Het tempo trok hij gelijk omlaag en gaf iedereen even lucht om zich op te maken waar het toch eigenlijk allemaal wel om draaide die dag …Diggers… Wat heeft die man mij een geweldig slot gegeven van z’n fantastisch dag…
Niks geen mainstage gewoon doorknallen op de Lakeside… Het was gewoon zo mooi om te zien dat ook gewoon iedereen maar dan ook iedereen de tent daar afbrak.. Helaas was het na Pryda – Murani tijd om een anti climax te beleven van een half uur en te gaan staan kijken naar wat suf vuurwerk en een pop op het water… Echte muziekliefhebbers zitten daar volgens mij niet op te wachten die willen dan gewoon nog een half uur muziek..

Ik wil iedereen bedanken voor deze onvergetelijke dag Alle mensen van Groove collection heb er echt te veel gezien om alle namen op te schrijven….O ja en voor alles azijnzeikers al dat gezeik over toiletten en weet ik veel wat kappppeeen daarmee Extrema is en blijft gewoon het Vetste festival van Nederland ……

Cheers Eddie :tune :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2007, 17:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Maarten"][quote="nigel_dj"][quote="Maarten"]
[youtube]http://youtube.com/watch?v=MOByy-WmwAY[/youtube]



Ik zal zo nog wel even een betere versie uploaden, want Youtube heeft de kwaliteit aardig verneukt...


cool filmpje!!! track die je hebt gebruikt klinkt heel bekend. ben erg benieuwd naar de titel!!!
:)

Dat is Pryda - Murani (als ik het me goed herinner sloot Digweed daarmee af).
veel gemaakt typfoutje: Pryda - Muranyi
in de clip wordt wel een oude demo versie gebruikt die uit een liveset is geknipt, de nieuwere versie is nog ietsie beter weer :8o
Komt uit in augustus als Pryda009 met Pryda - Balaton op de flip

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 18:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Leuk festival gehad.

Lekker dansje gedaan bij o.a. 16 bits, SOS, Danny en Diggers.... (Y)

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 20:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jul 2005, 23:57
Posts: 373
Location: Haarlem
Weet iemand PLEASE de eerste plaat van Holden... kan er niet opkomen! Wow wat was die vet! :cool


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 21:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
35.000?! No wonder! :o


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 21:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jul 2005, 23:57
Posts: 373
Location: Haarlem
de track van holden staat trouwens hier :

http://www.mediafire.com/?7gt2ysmtfx1


Wie helpt me? :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 68 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma