It is currently 25 Sep 2024, 17:19

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 68 Next
Author Message
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 09:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Zo, goedemorgen allemaal! Het wakker worden wil nog niet erg lukken na gisteren ook nog even de 15e verjaardag van Woodstock te hebben gevierd (dolle boel daar!).

Ik en mn vriendin kwamen zo rond een uur of 1415 aan bij de hekken waar toen ook een enorme rij stond, maar door de tip van Rulestyler om de rechterrij te nemen waren we binnen een kwartiertje binnen (Y)

Eerst maar eens de tas/jas opgeborgen in de locker en munten gehaald. Meteen ook maar een heerlijk broodje zalm in de buik gestopt: visolie is altijd goed om de dag door te komen. Daarna door naar 365 waar Rulystyler en Snuggle al in het gras zaten. 16bits waren toen aan het draaien, maar daar had ik niet zoveel aandacht voor. Toen maar eens een stukje gaan wandelen om wat vriendinnen op te zoeken. Tijdje gedanst bij zo'n stage aan het water tot het wel heel erg donker werd. Toen maar de Static tent ingevlucht, maar daar keken we elkaar na 5 minuten aan en zijn toen weer snel naar de 365 tent gelopen. Daar stond Lee Burridge op het punt van beginnen.

Draaide erg lekker vond ik en het was ook flink gezellig vooraan. Op een gegeven moment wilde Yvonne nog wat eten en ben ik met haar meegegaan. Na de hamburger is ze naar huis gegaan en ben ik teruggegaan naar de 365 waar Lawler heerlijk aan het draaien was. Daarna dus Sasha dus nog met een topsetje. Heb een lekker dagje gehad daar aan de Maarsseveense Plassen en de longdrinks rosées die ze schonken (wie had het over bodempjes) smaakten prima!

Snuggle, nog bedankt voor het naar huis brengen! (Y)

:hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 11:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Yvonne was toch tot het eind gebleven?


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 11:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik ga ook nog een verslag schrijven alleen sinds donderdag ligt mijn internet er thuis uit dankzij een windows update. Mijn hele pc is van slag en voorlopig ziet het er niet naar uit dat het opgelost gaat worden :mad Ik ben nu op mijn werk en kan hier moeilijk 3u lang gaan zitten schrijven. Dussss, ik ga vanavond thuis wat schrijven, mail dat naar mezelf zodat ik het morgen kan plaatsen vanaf mijn werk.

;)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 11:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Loooooool :roll :roll
[youtube]http://youtube.com/watch?v=sTD08trrBwk[/youtube]


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 12:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
We waren om 11:30 binnen. Het was nog lekker rustig en er hing een ontspannen sfeer.
Even over het terrein gelopen.
Er kwam uit elke tent lekkere muziek. Bij Benny Rodrigues & Darko Esser even wezen blijven staan daarvan de laatste plaatjes van meegepakt.

Het begin van Dirt Crew gehoord na een paar foute overgangen hield ik het voorgezien.
vertrokken naar Twistd waar Dacato een heerlijk setje neezette na Dacato een stukje Nomar meegepakt ook heerlijk de diepte in :) .

16 bit draaide heerlijke plaatjes waarvan ik soms wel kippenvel kreeg, maar het jammer hiervan was dat er tottaal geen lijn in de set zat.

Wezen kijken bij Peter Horrevorts wat een set echt heerlijk!!!
nog een stukje Alexander Kowalski meegepakt wat allemaal veel leek op zijn vorige set die ik laatst gehoord had. erg saai dus.

Snel na het eind naar Statie gelopen om dat nog de laatste platen van de geweldige Wighnomy Brothers te horen. Wat ik hoorde vond ik niet zo geweldig ook Andomat 3000 was niet zo.

Ben maar vertrokken naar GZG waar geweldig werd gedraaid door Isis. na een paar minuten werd er door een microfoon geroepen dat ze dit deel van het strand gingen afsluiten omdat het anders te gevaarlijk werd door bliksem enzo. erg jammer was dit.

ik heb een sprintje getrokkenom niet al te nat te worden(niet gelukt) naar de 365 tent waar Lee Burridge inmiddels al begonnen was.
die gast zette een lekker setje naar alleen sommige overgangen vond ik wat minder.

Toen nam Steve Lawer het over. Steve was voor mij de man van de avond een heerlijk setje van begin tot eind. kippenvel

Sasha was erg slecht het kon mij totaal niet boeien. okey een paar platen waren heel erg lekker waardoor ik ook uit mijn dak ging. maar zoveel breaks en totaal geen opbouw en acid house+britpop?! what the fuck!!! was ik dan nog de enige die nuchter was???

Heb nog een stukje André Galluzzi gehoord wel lekker maar ik vond het ook niet boeiend, die mc daarintegen geweldig :D nog even terug naar Sasha gegaan en de jongens opgehaald.

the end

owja veel GC's weer ontmoet te veel eigenlijk. bijna iedereen die vooraan bijde 365 tent stond was wel een GCer :lol

p.s. doe de volgende keer maar james holden als afsluiter :cool

[url=http://parties.3upnorth.com/#h]Foto's[/url]


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 12:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
:tune


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 13:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Valt eigenlijk weinig aan de bovenstaande reports toe te voegen. Na een dramatische binnenkomst uiteindelijk een goede dag gehad. Overal even gekeken maar vooral bij GZG en 365 blijven hangen. Ik had gehoord dat er hooligans op het eilandje aan het knokken waren en dat het daarom dicht ging, maar onweer lijkt mij logischer...
Was tijdens Burridge erg gezellig in de tent. Hij draaide ook veel beter dan verwacht, dus uiteindelijk grootste gedeelte van zijn set gehoord. Op een gegeven moment een poncho aangetrokken en zonnebril opgezet en munten en bier gehaald. Heel lijp, zo’n verlaten festival terrein haha…
Sasha heeft mij zeker een uur goed laten zweven, maar vond er na Ladytron niet veel meer aan ... Inderdaad te veel breaks en bleef een beetje hangen! Al met al een zeer geslaagde dag…

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 13:07 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
Vette dag. alleen aan het begin een beetje overal gekeken, daarna alleen maar 365/twst geweest. Goeie sfeer bij 365/twst, top muziek gehoord, eten was prima.
Tuurlijk, het weer was wel een beetje een domper maar daar moet je ook niet te lang bij stil blijven staan.
Sasha muzikaal verruit het beste wat ik gehoord heb op alle festivals dit jaar.
En zo'n sfeertje wat er binnen ontstaat terwijl de wolken buiten paars worden en je weet dat het losgaat heeft ook wel wat. :hat


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 13:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
[quote]was ik dan nog de enige die nuchter was???


Yup en een van de weinigen die hem niet lekker vonden draaien ;)

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 13:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jun 2005, 18:33
Posts: 216
Ik heb hier mensen horen verkondigen dat Lee B. een van de slechtste dj`s ter wereld was...
:roll


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 14:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Slechtste progressive DJ's werd er volgens mij gezegd, er is een nuance verschil...
... als elektronische dans muziek DJ was ie goed!

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
wtf?een dj is goed of niet.. wat maakt het uit hoe mensen het noemen wat ie draait? ik volg je even niet hoor


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2008, 15:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jun 2005, 18:33
Posts: 216
[quote="Matthew B"]Slechtste progressive DJ's werd er volgens mij gezegd, er is een nuance verschil...
... als elektronische dans muziek DJ was ie goed!


Progrssive dj`s, wat een gelul.

Veel mensen vonden vooraf Lee ruk.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 15:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
ik mis Sasha foto's

rolletje vol?

http://iloapp.3upnorth.com/data/_galler ... height=690

Wie is dit, volgens mij zag ik hem gisteren in La Rocca, kan mij vergissen hoor!!

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 15:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
volgens mij heb ik er genoeg op mijn facebook staan van sasha zaterdag...


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2008, 15:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
[quote="Dimsel"]
http://iloapp.3upnorth.com/data/_galler ... height=690
Wie is dit, volgens mij zag ik hem gisteren in La Rocca, kan mij vergissen hoor!!


dat is Maslow (Henk Jager) :)

_________________
[url=http://www.facebook.com/remon.radstake]Facebook[/url]


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2008, 15:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
[quote="Mistik"]volgens mij heb ik er genoeg op mijn facebook staan van sasha zaterdag...



link please

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 15:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
staat onderin mij verslag 1 pagina terug!

luiwammes!! :cow


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2008, 16:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
inderdaad, gewoon voorbij je post gelezen..

hehe

goed stuk....

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 16:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
:cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 68 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 76 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma