..en geloof mij, veel mensen vonden Lee achteraf nog steeds ruk, waaronder ik en alle mensen - ik schat een stuk of 100 - die in een straal van 50 meter om me heen stonden. Het bracht ook de discussie op gang waarom DJ's als Lee, enkel dienend ter opvulling, nooit het vliegtuig missen, en DJ's waarvoor je echt komt, zoals Steve, het regelmatig overkomt. Ik maak graag een keer de omgekeerde situatie mee.
Verder kan ik los van het weer niet geweldig positief zijn over het festival, terwijl alles wel aardig geregeld was. Binnenkomen was geen probleem (15u uit Amsterdam vertrokken en stipt om 16u was ik binnen). Drank en eten was ook goed te doen, maar toch.. Dennis Ferrer viel - op een stukje heel vet priegelen met '
Show Me love' na - tegen. Te veel van het hakje op het takje. Hij stond overigens wel lekker mee te swingen met de plaatjes.
Daarna dus naar Lee gegaan, die ik graag nog eens inzet als ik snel een lege zaal nodig heb om wat voor reden dan ook, en die duidelijk niet voldoende goede platen had om het gat tot de verlate Steve te vullen. Steve verder prima: wel iets te gehaast, zoals eerder opgemerkt, maar de opzwepende vibe zat er wel in. Sasha vond ik bij vlagen goed te doen, maar er waren ook veel inkakmomenten. Ik mis de opbouw van vroeger, waarbij elk volgend plaatje weer een stukkie beter was dan het vorige plaatje. Anyway, bij Sasha moet je altijd al blij zijn dat hij überhaupt aanwezig is, want je weet immers nooit zijn kat, hond of een toevallige voorbijganger toevallig net is overleden waardoor hij emotioneel niet in staat is om te draaien.
Commentaar van organisatorische aard: er stond een MC, waarom kon die niet even melden dat Steve te laat was, maar nog wel zou komen? En prima dat de organisatie mee wil delen dat er een onweerfront op komst is, maar als je serieus genomen wilt worden, zet dan niet zo'n pannekoek neer met een te strak shirt die zich niet even normaal voorstelt en quasi tof het slechte nieuws brengt.
Overigens was het uur na zijn mededeling wat mij betreft het tofst: de wind zwelde aan, het werd donker en Sasha draaide op dat moment top. Daarbij stond ik op dat moment voorin in de GC-hoek - wat een enthousiasme, dat had ik toen ik jong was ook
- en heb ik eindelijk de vrouw ontmoet waarover Paul altijd zodanig positief schrijft dat het hele forum er warm van wordt. Kortom: wat een gezelligheid.
Tot slot: Jerry bedankt voor het gastenlijstplekje en nu door naar ???.